بازی ایرانی موبایل

بازی مگنیس منتشر شد+یادداشتی کوتاه

بازی مگنیس

بازی مگنیس چند روزی است که در اپلیکشن کافه بازار منتشر شده است. سازندگان بازی ارتش های فرازمینی ، اقدام به تولید این بازی در پلتفرم اندروید نموده اند. متاسفانه حال و روز بازیسازی در ایران خوب نیست و شاهد آن هستیم که تیم مستعدی چون تیم راسپینا، بعد از تجربه موفق بازی ارتش فرازمینی، به ناچار رو به ساخت بازی های کوچک آورده و برای بقای تیم خود، چاره ای جز ساخت بازی کوچک متصور نیستند!

حال سوال مهم اینجاست که اگر بازار بازی های اندروید دچار تزلزل گردد، تکلیف چیست؟ آیا باز مدیران این عرصه، می توانند صنعت بازیسازی را فقط به سمت ساخت بازی های کوچک سوق دهند؟آینده این صنعت به کدام سمت می رود؟حیف نیست تیم جوانی که تجربه بازی خوبی چون ارتش فرازمینی را داشتند، حال بازی های کوچک تولید کنند؟!!

بازی مگنیس

حال توضیحات سازندگان این بازی:

این بازی توسط استودیو «پاییزان» منتشر شده است، استودیویی که با تمرکز بر روی بازی‌های موبایل از افراد خبره و باتجربه استودیو راسپینا تشکیل شده است. مگنیس نام روبات گِردی است که در بازی کنترل آن برعهده مخاطب است و بازی حول یک ایده خلاقانه شکل گرفته است و آن کنترل ویژه این روبات که مخالف عملی است که انجام می‌دهید.

بازی مگنیس (4)

یعنی اگر بخواهید مگنیس به سمت راست برود، باید هنگام کنترل به سمپ چپ بروید. برای بازی مگنیس 55 مرحله طراحی شده که برای تکمیل تمام مراحل باید مدت زمان زیادی را صرف کرد.

بازی مگنیس

این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه دیجیتالی کافه بازار قابل دریافت است.

لینک دانلود این بازی در اپلیکشن کافه بازار

بازی مگنیس منتشر شد+یادداشتی کوتاه

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 12 =