بازی ایرانی موبایل

بازی Path در کافه بازار منتشر شد

بازیPATH
در این بازی، به شما در هر مرحله یک دایره آبی رنگی نشان داده می شود، که باید به سمت آن بروید و این نکته را هم در نظر بگیرید که دیوارهایی در مسیر تان هستند که در شروع هر مرحله به شما نشان داده می شوند و سپس غیب می شوند. حال شما باید این مسیر رو به یاد داشته باشید و بدون اینکه به دیوارها برخورد کنید به دایره آبی رنگ برسید. در هر مرحله سه عدد ستاره وجود دارد که اگر شما بتوانید ستاره ها را جمع کنید به شما امتیاز داده می شود، و این امتیاز در لیست امتیاز دیگر بازیکنان ثبت می شود و در آن لیست که در صفحه اول بازی هست شما می توانید جایگاه خود را در بین دیگر بازیکنان ببینید، و با آنها رقابت کنید.

نکته مهم و حیاتی بازیسازی مستقل در جهان، خلق ایده جدید در دنیای بازی های رایانه است. مهم نیست بازی ساخته شده توسط فرد یا افراد یک تیم مستقل، دارای گرافیک چشمگیری باشد، مهم ایجاد و خلق یک ایده جدید است. بسیاری از بازیسازان مستقل کشور به لطف شبکه گسترده ای همچون کافه بازار، می توانند بازی های خود را منتشر کنند و از مخاطبان داخل کشور بازخورد گیرند.این خود می شود کلاسی بسیار موثر برای آموزش اصولی برای این دست بازیسازان .

حال خبری به دست ما رسیده که بازیساز مستقلی به اسم حامد طاهرپور، اقدام به انتشار اولین بازی خود کرده است و از گیمرها درخواست کرده است تا این بازی را تجربه کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

این بازی در مدت یک ماه ساخته شده است.

حال توضیحات سازنده این بازی:

در این بازی، به شما در هر مرحله یک دایره آبی رنگی نشان داده می شود، که باید به سمت آن بروید و این نکته را هم در نظر بگیرید که دیوارهایی در مسیر تان هستند که در شروع هر مرحله به شما نشان داده می شوند و سپس غیب می شوند. حال شما باید این مسیر رو به یاد داشته باشید و بدون اینکه به دیوارها برخورد کنید به دایره آبی رنگ برسید.  در هر مرحله سه عدد ستاره وجود دارد که اگر شما بتوانید ستاره ها را جمع کنید به شما امتیاز داده می شود، و این امتیاز در لیست امتیاز دیگر بازیکنان ثبت می شود و در آن لیست که در صفحه اول بازی هست شما می توانید جایگاه خود را در بین دیگر بازیکنان ببینید، و با آنها رقابت کنید. اگر در هر مرحله شما موفق به گرفتن ستاره نشدید هیچ جای نگرانی نیست،  شما می توانید بعدا دوباره این مرحله را از نو بازی کنید و ستاره های جا مانده رو جمع کنید.  ولی این نکته را هم در نظر بگیرید که شما در مراحل بالاتر با مسیر های سختری روبرو خواهید شد و ممکن است بخواهید از راهنمای بازی کمک بگیرید، که این کار بسته به نوع راهنما , از ستاره های شما کم می کند ولی باز هم جای نگرانی نیست می توانید باز گردید و دوباره ستاره هایی که از شما کم شده، جمع کنید!

تصویری از محیط بازی:

بازیPATH

درانتها می توانید از این لینک این بازی را دانلود کنید.

همچنین می توانید به وبلاگ این سازنده مراجعه کرده و نظرات خود را اعلام کنید.

وبلاگ سازنده این بازی

 

بازی Path در کافه بازار منتشر شد

 

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − شش =