بازی ایرانی موبایل

سومین اپیزود از بازی 41148 به زودی منتشر خواهد شد

اپیزود سوم بازی ۴۱۱۴۸
بازی 41148، محصولی در پلتفرم اندروید بوده که توسط مهدی فنایی بازیساز مستقل ساخته شده است. این بازی با کیفیتی خوب و خلق داستان و محیطی خلاقانه و همچنین گیم پلی جذاب توانست نگاه مخاطبان و منتقدان بازی های رایانه ای را به خود جلب نماید. با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از شخص مهدی فنایی، اپیزود سوم از این بازی در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

بازی 41148، محصولی در پلتفرم اندروید بوده که توسط مهدی فنایی بازیساز مستقل ساخته شده است. این بازی با کیفیتی خوب و خلق داستان و محیطی خلاقانه و همچنین گیم پلی جذاب توانست نگاه مخاطبان و منتقدان بازی های رایانه ای را به خود جلب نماید. با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از شخص مهدی فنایی، اپیزود سوم از این بازی در چند روز آینده منتشر خواهد شد. توضیحات کامل این بازی از زبان خود مهدی فنایی:

سومین اپیزود از بازی 41148 به زودی و طی چند هفته آینده از طریق مارکت های اندرویدی منتشر خواهد شد. در این شماره، شخصیت اصلی داستان، یعنی سینا تنتا پس از کشتن یک هیولای دیگر، وارد آپارتمان 133 می شود. اما او برای پی بردن به هویت و گذشته اش، با مکان ها، دوستان و دشمنان بیشتری نیز روبرو خواهد شد. برخوردهایی خونین، ترسناک و مرگبار!

نسخه رایگان از اپیزود 2وم بازی 41148 نیز در تاریخ 2 مهر ماه از طریق کافه بازار منتشر خواهد شد. همچنین منتظر اپیزود دوم 41148 در طرح ویژه مایکت باشید. این طرح قرار است همزمان با نمایشگاه ایران تلکام 2015 و با همکاری رایتل، مخصوص مشترکین این اپراتور اجرا شود.

در این زمان باقی مانده به انتشار اپیزود 3وم، منتظر تریلر، تصاویر و خبرهای بیشتر باشید. همچنین برای اطلاع سریعتر از خبرهای مرتبط با بازی 41148، میتوانید صفحه اینستاگراماین بازی را دنبال نمائید.

اپیزود اول این بازی در سایت کافه بازار

اپیزود دوم این بازی در سایت کافه بازار

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + شانزده =

  • اول خسته نباشید میگم به آقای فنایی و تیم همراهشون
    من اپیزود یک بازی کردم با کلی دردسر روی ویندوز با Bluestacks که باعث خرابی یکی از رم هام شد 🙁
    امیدوارم این کامنت ببینن
    یک درخواست داشتم درسته درصد استفاده کنندگان از دستگاه های اندروید زیاد هست اما کاربرانی هم هستن که سیستم عامل های ویندوزفون و آی او اس استفاده میکنن
    درخواستم این هست که لطفا این بازی برای سیستم عامل ویندوزفون هم منتشر کنید اگر از انجینی مانند یونیتی استفاده میکنید میتونید برای ویندوزی ها هم خروجی بگیرید و یا با استفاده پروژه جدید مایکروسافت برنامه اندرویدی را به ویندوزی تبدیل کنید و یک بازی یونیورسال برای دستگاه های ویندوزی درست کنید
    و با پرداخت درون برنامه ای یا فروش Key فعال سازی بدلیل این که مبادلات استور با دلار هست که نه برای سازنده و یا خریدار زیاد جالب نیست (داخل ایران) من که حاظر هستم هر سه نسخه خریداری کنم
    داخل ایران تعداد استفاده کنندگان از ویندوزفون کم نیست امیدوارم روزی شاهد ورود بازی شما به استور ویندوز باشیم