بازی ایرانی

«ماموریت مهر»، پویشی جدید برای حمایت از جازموریان

«ماموریت مهر»، پویشی جدید برای حمایت از جازموریان

«کوییز آو کینگز» با همکاری سروش صلواتیان، فعال اجتماعی و آغازگر پویش «جازموریان تنها نیست»، پویشی مشترک برگزار می‌کند. این پویش «ماموریت مهر» نام دارد و هدف از آن، کمک به تجهیز مدارس مناطق محروم حاشیه‌ی جازموریان است.

به نقل از روابط عمومی «کوییز آو کینگز»، «ماموریت مهر» از روز چهارشنبه دهم مهر ماه آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. امید است که به‌واسطه‌ی آن بتوان قدم بزرگی در راستای تجهیز مدارس حاشیه‌ی جازموریان برداشت.

حاشیه‌ی تالاب جازموریان، سال‌هاست که جزو مناطق محروم کشورمان محسوب می‌شود. مشکلاتی چون تامین مایحتاج اولیه‌ی زندگی، قوت غالب و تحصیل، از جمله چشم‌گیرترین مشکلات مردم این منطقه هستند.

صلواتیان، خالق کمپین «جازموریان تنها نیست» در رابطه با این این مناطق می‌گوید: «در حال حاضر مردم مناطق حاشیه‌ای جازموریان، حتی برای تامین غذای روزمره‌ی خود هم با مشکل مواجه هستند. چیزی به‌جز آب و نان در برنامه‌ی غذایی مردم نیست و حتی برای ابتدایی‌ترین امکانات هم با مشکل مواجه هستند. تمامی کودکان این ناحیه، هیچ دیدی نسبت به آینده‌ی خود ندارند و حتی با شغل‌هایی که می‌توانند در آینده داشته باشند هم آشنا نیستند».

او در رابطه با «جازموریان تنها نیست» و دستاوردهای آن تا به امروز می‌گوید: «در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ بار از هشتگ پویش استفاده شده است و میزان تعامل کاربران با آن به بیش از ۲۰ میلیون بار می‌رسد. هم‌چنین برای تجهیز مدارس در مهر ماه، موفق شدیم تا طی ۱۰ روز بیش از ۴۲۰ میلیون تومان جمع‌آوری کنیم و امید داریم تا به همکاری کوییز آو کینگز،‌ بتوانیم این عدد را بالاتر ببریم».

«کوییز آو کینگز» در «ماموریت مهر»، یک چالش آنلاین برگزار خواهد کرد که در جریان آن، کاربران با پاسخ دادن به ۲۵ سوال درست، می‌توانند علاوه بر جوایز درون بازی، مبلغ ۲۰۰۰ تومان نیز به پویش «جازموریان تنها نیست» کمک کنند. مانند تمامی چالش‌های کوییز آو کینگز، شرکت در «ماموریت مهر» هم رایگان خواهد بود و تنها ابزار مورد نیاز برای آن، نصب بازی روی تلفن‌های هوشمند است.

هم‌چنین بسته‌ی ویژه‌ای در فروشگاه بازی در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با تهیه‌ی آن، به این پویش کمک کنند. تمامی درآمد مجموعه‌ی کوییز آو کینگز از فروش این بسته، به تجهیز مدارس کودکان حاشیه‌ی جازموریان اختصاص داده می‌شود.

شایان ذکر است که هشتگ اختصاصی این رویداد، #ماموریت_مهر خواهد بود و علاوه بر این، مشارکت‌کنندگان می‌توانند از هشتگ #جازموریان_تنها_نیست هم استفاده کنند.

درباره‌ی کوییز آو کینگز:

«کوییز آو کینگز»، یک بازی ایرانی در ژانر دانستنی‌هاست که سال ۹۴ توسط یک تیم شش نفره روانه‌ی مارکت‌های اندروید و iOS شد. موفقیت بازی در ماه‌های ابتدایی عرضه، سبب شد تا استودیوی کوییز آو کینگز شکل بگیرد و روند توسعه‌ی بازی ادامه پیدا کند. در حال حاضر، کوییز آو کینگز با بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر ثبت‌نام شده و ۱.۵ میلیون نفر کاربر فعال ماهیانه، یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های کشور محسوب می‌شود. تعداد کاربران روزانه‌ی بازی، بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که در روز بیش از ۴۰ میلیون سوال با موضوعات مختلف را پاسخ می‌دهند. امروز بیش از ۵۰ نیروی تمام‌وقت در استودیوی کوییز آو کینگز روی ساخت و توسعه‌ی بازی متمرکز هستند.

درباره‌ی ماموریت مهر:

«ماموریت مهر»، پویشی خیرخواهانه است که توسط کوییز آو کینگز و با همکاری فعال حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی، سروش صلواتیان برگزار می‌شود. صلواتیان پیش از این با پویش «جازموریان تنها نیست» و هشتگی با همین مضمون، توانسته است تا توجه بسیاری از فعالان حوزه‌ی اجتماعی را به وضعیت زندگی مردم حاشیه‌ی تالاب جازموریان معطوف کند. طی یک سال اخیر، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک مالی برای کودکان این منطقه جمع‌آوری شده و در حال حاضر و با همکاری فعالان اجتماعی، این عدد روز به روز در حال افزایش است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 13 =