پادکست تحلیلی چالش قسمت دوم 1
بازی ایرانی چالش

پادکست تحلیلی چالش قسمت دوم

برنامه چالش برنامه ای صوتی است، که به چالش های بازیسازی در ایران و سایر نقاط جهان به صورت کاملا علمی پاسخ می دهد. این پادکست به صورت دو هفته یکبار به چالش های مهم بازیسازی در ایران و خارج از ایران می پردازد.

برنامه چالش برنامه ای صوتی است، که به چالش های بازیسازی در ایران و سایر نقاط جهان به صورت کاملا علمی پاسخ می دهد.
این پادکست به صورت دو هفته یکبار به چالش های مهم بازیسازی در ایران و خارج از ایران می پردازد. آیا دوست دارید وارد یکی از بخش های اقتصاد بازی های رایانه ای در سطح جهان شوید؟پس دیگر وقت آن رسیده است که دیدمان را به این حوزه عوض کنیم و تنها از بازی های رایانه ای لذت نبریم ، بلکه یکی از تاثیر گذاران این صنعت در جهان شویم.
لطفا از طریق ایمیل رسمی برنامه به آدرس chalesh [-a-t-] gameemag.ir در ارتباط باشید و سوالات و موضوعاتی که دوست دارید در حوزه بازی های رایانه به پاسخ آن ها دست یابید، مطرح نمایید.

در این قسمت چالش به روند طراحی گیم پلی در کشور می پردازیم و همچنین با دوتن از بازیسازان و طراحان گیم پلی  کشور،یعنی ابوالفضل سجادی و مجتبی محمدی به بحث و گفتگو پرداخته ایم.

 دانلود

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + شانزده =

  • سلام
    لطفا راهنمایی کنید برای یاد گیری بازی سازی از کجا باید شروع کرد!؟ چه دانشگاه هایی رشته بازی سازی دارن؟

    • حتما
      البته باید خدمت شما عرض کنم دانشکده بازی سازی که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دانشگاه علمی کاربردی فعالیت می کرد،در حال تعطیل شدن است.
      بهترین انتخاب برای شما شرکت در دوره های تخصصی انیستیتو بازی سازی زیر نظر بنیاد ملی بازی سازی و با مدیریت شهاب کشاورز است.

  • سلام خدمت عماد رحمانی عزیز
    ممنون از لطفی که به برنامه خودتون دارید. اینکه حجم و زمان گفتگو زیاد بود کاملا حق با شماست ولی اینقدر ابوالفضل سجادی و مجتبی محمدی عزیز ،به نکات کلیدی و مفید در باب گیم دیزاین اشاره کردند ُ واقعا به دیدگاه بنده حیف بود که دچار حذف در تدوین شوند.
    امیدوارم چالش باعث بهبود روند بازیسازی در کشور شود حتی به مقداری اندک

  • انتخاب مجتبي و سيد عالي بود.
    بحث خا منظم و مفيد بودن
    قحط الرجال رو عالي اومد سيد.
    ريشه يابي خيلي دقيق بود و علي واقعا هوشمندانه بحث رو هدايت كرد، واقعا خسته نباشيد.
    فقط كاش از كليشخ بازيهاي خوب فاصله ميگرفتيد، همه ميدونيم عصر پخلوانان و گرشاسپ خوبن، يا شدو بليد عاليه، اما انصافا همه گيم ما همينه؟
    فكر ميكنم چالش ميتونه بستر مناسبي براي تعادل باشه.
    علي اي حال ممنونم
    اميدوارم زودتر قسمت سوم رو بشنويم

    • آقا من کلی از حرفام موند! کلی بازی خوب دیگه هم بود که فرصت نشد بگم! 😛
      ولی حق با شماس. کلی بازی خوب دیگه هم توی صنعت ما تولید شده که بهش پرداخته نشد.

  • سلام خسته نباشيد، اقا واقعا چالش داره شخصيت خودش رو پيدا ميكنه، پيش از محسنات اين قسمت يك نكته منفي بسيار بزرگ: خيلي طولاني بود، اين باعث ميشه مخاطب گيم ساز پاي كار بمونه اما گيمر و مسئول نه! خواهشا اين رو مد نظر داشته باشيد اما محسنات