بازی ایرانی تریلر نگاه

تریلر بازی ایرانی : گربه قجری

گربه قجری

گربه قجری یک ادونچر کلاسیک سوم شخص است که روایتگر داستان زندگی گربه محبوب ناصرالدین شاه قاجار “ببری خان” میباشد که در سفر های خارجی نیز او را همراهی میکرد. این بازی سرشار از غافلگیری های روایتی است تا آنجا که اگر در بازی سر از شهر سوخته در آورید اصلا متعجب نشوید . همچنین این بازی از درون مایه ای طنز و سرگرم کننده بهره میبرد.

______________________________________

[download id=”901″]                                     [download id=”902″]

[download id=”903″]                                     [download id=”904″]

______________________________________

اطلاعات بیشتر درباره “گربه قجری” به نقل از کارگردان این بازی:

داستان :
شاید بسیاری از شما قصه گربه محبوب ناصرالدین شاه قاجار را شنیده باشید. همان ببری خان معروفی که یار غار پادشاه بود و حتی در سفر های خارجی نیز او را همراهی میکرد. این بازی سرشار از غافلگیری های روایتی است تا آنجا که اگر در بازی سر از شهر سوخته در آورید اصلا متعجب نشوید .

گرافیک :
برای نخستین بار، استفاده از تایپوگرافی ایرانی و تصویر سازی بی بدیل ایرانی، گربه قجری را تبدیل به یک عنوان خاص و به امید خدا جذاب نموده است. بدون تردید حق مخاطب ایرانی است که از بازی ایرانی با فضا و المان های ایرانی لذت ببرد.

صداگزاری و موسیقی :
موسیقی بازی بر اساس فضای سازیهای کلاسیک ایرانی تنظیم شده است هر چند جهت ایجاد روند مورد نیاز بهره مندی هایی از منش “در اصطلاح” روحوضی نیز صورت گرفته است .

ویژگی های بازی :
گربه قجری یک عنوان کلاسیک سوم شخص در ژانر ماجرایی میباشد. با این وجود : وفاداری به سبک کلاسیک بازی های ماجرایی و المان های آن، استفاده از چندین مینی گیم اینتراکتیو، انیمیشنی جذاب و نو، فضاسازی خاص و بی بدیل، روایتی طنزآلود، تاریخی و صد البته غافلگیر کننده و به کارگیری سازهای کلاسیک و دوری از فضای موسیقی رایانه ای از ویژگی های بارز این بازی به شمار می آید.

این بازی که با حمایت های مدیریت محترم شرکت “عصر بازی پارس” مراحل تولید را سپری میکند، توسط همین شرکت و نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

در پایان جا داره از اشکان رهگذر , کارگردان هنری این بازی و ایده پرداز آن تشکر ویژه ای داشته باشم که اگر دقت , تلاش و نو اندیشی ایشان نبود , هیچ گاه گربه قجری متولد نمی شد. همچنین امیدوارم مخاطبین عزیز از این بازی لذت ببرند و توانسته باشیم تجربه جدیدی در بازیهای رایانه ای برای این دوستان رغم بزنیم.

عماد رحمانی
کارگردان بازی گربه قجری

مهدی فنایی

مهدی فنایی

14 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 7 =

  • من همین الا نصبش کردم بعد به کم بازی بلافاصله پاک نموده اومدم اینجا بگم اگر به داستان بازی های ایرانی توجه نکنید همه از آن ها زده می شوند
    بی کیفیت تمام بود همین
    »ن بازی شمشیر نادر هم کردم که دوست داشتم اما این افتضاح بود

  • خيلي احمقانه بود. نمي دونم مگه مجبوريد بازي بسازيد؟ اون عليمردان خان كه يه كثافت تمام عيار بود. شك ندارم كه اينم از اون مزخرف تر مي شه. شك ندارم.

  • با عرض سلام خدمت تمامی دوستان بازی باز و بازیساز
    در رابطه با گربه قجری و چگونگی شکل گرفتن آن سخن زیاد است که انشاالله در فرصت مناسب به تفضیل بیان خواهد شد اما بیراه ندیدم چند کلامی در مورد تیزر و پیشینه این ایده – بازی صحبت کنم. همچنین توضیحی پیرامون مقایسه این عنوان با بازی ” گربه و کودتا ” عرض خواهم کرد.
    گربه قجری بر اساس انیمیشن کوتاهی با همین نام به کارگردانی آقای اشکان رهگذر در حال ساخت است که انیمیشن این عنوان در هفتمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران کاندید بهترین عنوان جشنواره بود و مخاطبین بسیاری را جذب خود کرد . استفاده از تایپوگرافی و تصویر پردازی بی بدیل موجب شد تا این انیمیشن نام خود را در اذهان مخاطبین حک کرده و منتقدین بسیاری را به تعریف و تمجید وا دارد.
    بر اساس همین انیمیشن و با ایده پردازی های بسیار بازی گربه قجری کلید خورد . بازی که هم باید ادای دینی به خلف سابق میکرد و همچنین با محیط اینتراکتیو یک گیم آداپت میشد. هر چند تا پایان کار نمیتوان قضاوت جدی کرد اما امیدواریم در طراحی گیم نیز همانند انیمیشن موفق عمل کرده باشیم تا اوقات مناسبی را برای شما عزیزان رقم بزنیم که بدون تردید هدف یک بازی سرگرمی ” اینترتینمت” هست نه مفاهیم جانبی و …
    در رابطه بازی گربه و کودتا سه اصل مهم نقاط افتراق این دو بازی به شمار میروند :
    گربه و کودتا از نگارگری ایرانی استفاده کرده است که در بازی گربه قجری از تایپوگرافی ایرانی استفاده شده است
    داستان گربه و کودتا یک داستان تارخی – سیاسی است اما گربه قجری یک روایت طنز از حکایت های تاریخی با درون مایه اجتماعی – انتقادی است
    و درنهایت سبک بازی گربه و کودتا یک پلتفرمر است که در بازی گربه قجری شاهد یک ادونچر کلاسیک هستیم

    در پایان امیدوارم بتوانیم بازی درخور شان بازیباز های ایرانی عرضه کنیم
    منتظر تیزر گیم پلی بازی باشید
    با تقدیم احترام
    عماد رحمانی

  • با اینکه می دونستم از دانلود تریلر پشیمون میشم، ولی نمی دونم چرا دانلودش کردم!
    خداییش چی شد اسم این رو گذاشتین تریلر؟

  • تحصین می کنم این بازی رو به خاطر آهنگ زیباش و همچنین گرافیک ایرانیش . ولی ای کاش یک نموره از گیم پلی چیزی نشون می دادن . اینکه سوم شخص کلاسیکه درست ولی خوب یکم از صحنه ها کارکتر آدمو مشتاق تر می کنه

  • سلام آقای رحمانی عالی بود.
    عاشق سبکٍ بازیهاتونم . جالبش هم اینه که هر روز در حال پیشرفتیم.
    موفق باشید…..