اخبار موبایل

اطلاعات بازی موبایل Forza Street لو رفت !

اطلاعات بازی موبایل Forza Street لو رفت !

وی جی مگ: این روزها شاید تنها مجموعه‌ انحصاری مایکروسافت که همچنان کیفیت خود را ارتقا می‌دهد، Forza باشد. مجموعه‌ای که در دو ژانر شبیه‌ساز و آرکید بهترین نتایج ممکن را روی کنسول‌های خانگی به دست آورده و احتمالا به‌زودی با بازی موبایل Forza Street به تلفن‌های هوشمند راه پیدا می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، قرار گرفتن یک لینک اشتباهی در وبسایت GTPlanet، کاربرها را به صفحه‌ای رسانده که در آن می‌توان اطلاعات بازی موبایل Forza Street را مشاهده کرد. اطلاعاتی که نشان می‌دهد این بازی توسط استودیو Electric Square مراحل ساخت خود را برای پلتفرم‌های Win 10، iOS و Android پشت سر می‌گذارد.

جالب است بدانید که در گذشته استودیو Electric Square با همکاری مایکروسافت روی بازی Miami Street نیز کار کرده بود. از سویی شواهد موجود نشان از این دارد که دن گرینوالت به عنوان کارگردان اصلی مجموعه Forza ماه آینده طی یک برنامه قصد دارد اطلاعات جدیدی را با طرفداران این سری در میان بگذارد.

اگر اطلاعات لو رفته از بازی موبایل Forza Street واقعی باشند می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی یک بازی ریسینگ قابل توجه روی پلتفرم‌های همراه باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 14 =