اخبار موبایل

درآمد Pokemon GO به 2.5 میلیارد دلار رسید

درآمد Pokemon GO به 2.5 میلیارد دلار رسید

وی جی مگ: درآمد Pokemon GO به 2.5 میلیارد دلار رسید. محبوبیت این بازی بر هیچکس پوشیده نبوده و موفقیت‌ها و درآمدهای نجومی آن هم دیگر برای همه به امری عادی تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط موسسه Sensor Tower درآمد Pokemon GO به 2.5 میلیارد دلار رسیده است. آخرین باری که درآمد بازی در ماه جولای اعلام شده بود رقم آن به 1.8 میلیارد دلار اشاره داشت. بنابراین Pokemon GO در هشت ماه گذشته 700 میلیارد دلار دیگر درآمدزایی داشته است. چنان‌چه سرعت سوددهی و درآمدزایی بازی ادامه پیدا کند می‌توان تصور کرد بازی در سال سوم خود حتی بیشتر از سال دوم درآمد داشته باشد. مخصوصا بعد از تجدید حیاتی که سال گذشته داشت. برای مثال این بازی موبایلی در سه ماهه اول سال 205 میلیون دلار درآمد داشت که بیانگر رشد 40 درصدی سالیانه بود. چنان‌چه این آمار ادامه پیدا کند شاهد سال سوم بسیار بزرگی از سوی بازی خواهیم بود.

از این میزان درآمد به دست آمده نیز آمریکا با بیشتر از یک سوم معادل 35 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و ژاپن نیز با سهم 29 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد. Pokemon GO برای دو پلتفرم iOS و Android در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 6 =