اخبار موبایل

از این پس Fortnite برای تمامی کاربرهای iOS در دسترس است

وی جی مگ: طی یک سال گذشته با افزایش توجه‌ها به سبک Battle Royale ساخته جدید Epic Games یعنی Fortnite توانسته به دستاوردهای مهمی برسد و حالا سازندگان آن اعلام کرده‌اند که از این پس این اثر پرطرفدار برای تمامی کاربرهای iOS در دسترس خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Epic Games در همین راستا اعلام کرده که در ابتدا تنها کاربرهای دعوت شده امکان حضور در نسخه بتا بازی روی پلتفرم iOS را داشتند اما از این پس تمام گیمرهایی که از آیفون یا آیپد استفاده می‌کنند، امکان تجربه Fortnite را دارند. در همین رابطه سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که Fortnite روی مدل‌های SE، 6S، 7، 8 و iPhone X اجرا می‌شود. از تبلت‌های اپل نیز مدل های iPad Mini 4، Air 2، 2017 و iPad Pro امکان پردازش بازی را در اختیار دارند.

در حال حاضر Epic Games برنامه دارد که Fortnite را به تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی نیز بیاورد اما هنوز تاریخ عرضه دقیق این نسخه را اعلام نکرده. با در نظر گرفتن میزان کاربرهای این بازی روی کنسول‌ها، تلفن‌های هوشمند و البته کامپیوترهای شخصی هیچ بعید نیست که راه Fortnite و سبک Battle Royale در زمانی نه چندان دور به سمت اندروید کشیده شود. ژانری که بی‌شک پدیده یک سال گذشته بوده و توانسته بسیاری از توجه‌ها را به خود جلب کند.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 19 =