اخبار موبایل

اعلام تاریخ عرضه Harry Potter: Hogwarts Mystery

وی جی مگ: کمپانی برادران وارنر و استودیو Jam City به صورت رسمی تاریخ عرضه Harry Potter: Hogwarts Mystery را اعلام کردند. این بازی که موبایلی چندی پیش معرفی شد قرار است که طی هفته‌های آینده و در تاریخ 25 آپریل (5 اردیبهشت) منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، جدای از این مسئله سازنده و ناشر بازی نهایتا اعلام کردند که تعدادی از بازیگر‌های فیلم‌های سینمایی Harry Potter نیز در Harry Potter: Hogwarts Mystery به ایفای نقش خود می‌پردازند. از جمله این افراد می‌توان به مگی اسمیت و مایکل گمبون اشاره کرد که به ترتیب نقش مینرووا مک‌گاناگال و آلبوس دامبلدور را ایفا می‌کنند. بازیگرهای دیگری همچون وارویک دیویس، سالی مورتیمور، گما جونز و زوئی وانامیکر نیز نقش‌های پروفسور فلیتویک، ایرما پینس، پامفری و هوچ را برعهده دارند.

مدتی پیش تست‌های آزمایشی Harry Potter: Hogwarts Mystery نیز انجام شد و به نظر می‌رسد که همه چیز برای عرضه این بازی در ابتدای ماه اردیبهشت آماده است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Harry Potter: Hogwarts Mystery برای تمامی پلتفرم‌های مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید از طریق فروشگاه‌های آنلاین اپ‌استور و گوگل‌پلی در دسترس است. Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی داستان‌محور نقش‌آفرینی بوده که در دنیای جادویی خانم J.K. Rowling، نویسنده سری کتاب‌های Harry Potter به وقوع می‌پیوندد. پلیر شانس این را خواهد داشت تا شخصیت خود را در بازی بسازد، آن را مرتب کرده و سر کلاس حاضر شود، جادو‌های جدید یاد بگیرد و موارد دیگری را در دنیای بازی تجربه کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =