اخبار موبایل

اعلام مشخصات فنی گوشی گیمینگ Razer

اعلام مشخصات فنی گوشی گیمینگ Razer

چند روز پیش به صورت غیر رسمی اعلام شده بود که شرکت Razer قصد دارد اولین گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ خود را به زودی و اول ماه نوامبر عرضه کند.

گرچه این شرکت تا به امروز در این مورد سکوت کرده و به نوعی این خبر در حد شایعه باقی مانده بود، امروز مشخص شد که حقیقتا این گوشی هوشمند وجود دارد. این گوشی با نام Razer Phone شناخته خواهد شد. این گوشی از نمایشگری 5.7 اینچی استفاده می‌کند که نسبت تصویر آن 18:9 خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر 2560 x 1440 اعلام شده است. پردازنده این گوشی Snapdragon 835 است که با 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند از این مقدار رم پشتیبانی نمی‌کنند.

این گوشی از سیستم عامل آندروید 7.1.1 استفاده خواهد کرد که البته توسط Razer شخصی سازی شده است. این گوشی همچنین قرار است از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. دوربین این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم‌برداری 4K را نیز دارد. دوربین سلفی نیز کیفیت 8 مگاپیکسل خواهد داشت. اطلاعات بیشتری از این گوشی موجود نیست اما قطعا با نزدیک شدن به تاریخ عرضه اطلاعاتی مثل قیمت آن نیز مشخص خواهند شد.

اعلام مشخصات فنی گوشی گیمینگ Razer 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =