اخبار موبایل

افزایش احتمال ساخت Rainbow Six: Siege برای موبایل

وی جی مگ: به تازگی کمپانی چینی Tencent پنج درصد از سهام Ubisoft را خریداری کرده و قرار است که تعدادی از بازی‌های این کمپانی را روی موبایل در چین عرضه کند. خبری که احتمال ساخت Rainbow Six: Siege برای موبایل را بیش از همیشه افزایش می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، شاید با خود بگویید که چنین خبری برای گیمرهای دیگر مناطق دنیا چندان اهمیت ندارد اما بد نیست بدانید که Tencent ابتدا PUBG را در چین منتشر کرد و نهایتا آن را در اختیار گیمرهای دیگر مناطق دنیا نیز قرار داد. با تمام این توضیحات کمپانی چینی اعلام کرده که فعلا تمرکز اصلی آنها روی بازی‌هایی از Ubisoft است که بخش چند نفره دارند یا در ژانر نقش آفرینی قرار گرفته‌اند.

با در نظر گرفتن این خبر نام چند بازی همچون Rainbow Six: Siege، Ghost Recon، For Honor و The Division به ذهن می‌آید که از بخش چند نفره آنلاین بهره می‌برند و به واسطه همین موضوع برای بازار چین مناسب هستند. هنوز تایید نشده که Tencent قصد دارد کار خود را با کدام یک از بازی‌های Ubisoft شروع کند اما با توجه به تمرکز آنها روی مسابقات eSport می‌توان انتظار ساخت Rainbow Six: Siege برای موبایل را داشت.

منبع: DroidGamers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 14 =

  • هیچی دیگه الان اونایی که فقط با گوشی بازی میکنن هم گیمر محسوب میشن :/ میتونن به خودشون افتخار کنن… ====))))