E3 2017 اخبار موبایل

بازی موبایل Avatar زودتر از نسخه دوم فیلم منتشر خواهد شد

بازی موبایل Avatar زودتر از نسخه دوم فیلم منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد که قبل از اینکه ادامه فیلم محبوب Avatar به پرده‌های نقره‌ای سینما راه پیدا کند، علاقه‌مندان می‌توانند بازی موبایل آن را تجربه کنند.

استودیوی Lightstorm Entertainment و شرکت 20th Century Fox، استودیوی Kabam را به عنوان سازنده بازی موبایل Avatar انتخاب کردند. این استودیو وظیفه ساخت بازی بر اساس این فیلم روی پلتفرم موبایل را دارد. قبل از عرضه هر چهار فیلم Avatar که ساخت آنها تایید شده، این استودیو موظف به انتشار یک بازی جدید برای موبایل خواهد بود.

رئیس استودیوی Kabam در این مورد گفت:« ایده ساخت این بازی، گسترش دنیای Avatar حتی بیشتر از پرده نقره‌ای سینما و تجربه‌ای جدید که به ساخته James Cameron وافادار باشد، خواهد بود.» این بازی در سبک مالتی‌پلیر و استراتژی دنبال خواهد شد و به نظر می‌رسد که نسخه اول آن قبل از اکران فیلم دوم سری Avatar در سال 2018 عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید ساخت ادامه فیلم‌های Avatar تا سال 2023 تایید شده است.

بر اساس صحبت سازندگان، این بازی برای الهام گیری فقط به فیلم اول اکتفا نخواهد کرد. در سال گذشته اعضای استودیوی Kabam با هنرمندان و سازندگان فیلم دوم این سری نیز روابط زیادی داشتند. در زمان اکران فیلم نخست، بازی Avatar روی موبایل و کنسول‌های خانگی که توسط یوبی‌سافت ساخته شده بود، منتشر شد که به موفقیت خاصی نیز دست پیدا نکرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =