اخبار موبایل

تغییرات اساسی در انتظار نسخه موبایل Kingdom Hearts

به مناسبت یک‌سالگی Kingdom Hearts Unchained χ (خوانده می‌شود آنچیند کی) سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی بزرگی را برای ساخته خود منتشر می‌کنند که یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های آن مربوط به حالت چند نفره می‌شود. این به‌روزرسانی به قدری بزرگ است که سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند نام بازی را به Kingdom Hearts Union χ (خوانده می‌شود آنین کراس) تغییر داده و آن را در ماه آینده دوباره عرضه کنند.

هیرونوری اوکایاما پیش از این در نمایشگاه PAX East توضیح داده بود «تا زمانی که بازی در میان گیمرها محبوب است به آپدیت و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن می‌پردازیم. در بازی جدید گیمرها می‌توانند تیم‌های متشکل از 6 قهرمان را شکل داده و به مبارزه با Boss و دشمن‌های قدرتمند بروند. برای ارتباط برقرار کردن گیمرها نیز سیستمی به بازی اضافه شده که طی آن می‌توانید پیام‌های متنی ارسال کنید.»

بخش دیگری از این به‌روزرسانی مربوط به اضافه شدن بخش Theater Mode می‌شود که به گیمرها اجازه می‌دهد میان‌پرده‌ها را برای بار دیگر تماشا کنند. سازندگان بازی توضیح داده‌اند که داستان این بازی به Kingdom Hearts 3 که بسیاری در انتظارش هستند، ارتباط دارد.

Kingdom Hearts: Unchained χ در حال حاضر به صورت رایگان از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است که کاربرها می‌توانند برای دسترسی به امکانات بیشتر آن موارد اضافی را از داخل بازی خریداری کنند. طبق گفته سازندگان، Kingdom Hearts: Union χ برای آیفون و تلفن‌های مبتنی بر اندروید در ماه آپریل منتشر می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =