اخبار موبایل

جایزه 100 هزار دلاری Amazon برای مسابقات بازی‌های موبایلی

وی جی مگ: امروز کمپانی Amazon به صورت رسمی مسابقات بازی‌های موبایلی خود را عنوان Mobile Masters 2018 معرفی کرد. با توجه به جایزه 100 هزار دلاری Amazon برای این مسابقات انتظار می‌رود که بسیاری از چهره‌های مطرح و حرفه‌ای این حوزه در ورزش‌های الکترونیک آمازون شرکت کنند.

به گزارش وی جی مگ، آمازون اعلام کرده که این مسابقات در روزهای 23 و 24 ژوئن امسال برگزار شده و تمامی گیمرها چه آماتور و چه حرفه‌ای می‌توانند برای رقابت در بازی مورد علاقه خود با تلفن مد نظر خود شرکت کنند. از جمله‌های بازی‌های حاضر در این مسابقات می‌توان به Critical Ops، Power Rangers: Legacy Wars، Survival Arena و World of Tank Blitz اشاره کرد. در جریان دو روز مسابقه گیمرها با توجه به سطح مهارت خود در گروه‌های مختلف قرار گرفته و برای به دست آوردن بخشی از جایزه 100 هزار دلاری Amazon به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

کسانی که به حضور در این مسابقات و شرکت در رقابت‌های Power Rangers: Legacy Wars علاقه دارند باید در مسابقات مقدماتی که طی روزهای 5 تا 13 مه برگزار می‌شود، شرکت کنند. همین وضعیت برای شرکت کنندگان Survival Arena نیز صدق کرده و آنها نیز باید از تاریخ 14 تا 21 مه در رقابت‌های مقدماتی حضور پیدا کرده و شرایط را برای حضور در مرحله نهایی به نفع خود رقم بزنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − هفت =