اخبار موبایل

درآمد 1 میلیارد دلاری Clash Royale

استودیوی Supercell گزارش مالی سال 2016 خود را امروز ارائه کرد و به نظر می‌رسد که آنها سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. بر اساس گزارشی که امروز توسط Sensor Tower منتشر شده است به نظر می‌رسد که Clash Royale توانسته در مدت زمان کمتر از یکسال به درآمد 1 میلیارد دلار برسد.

استودیوی Supercell بازی Clash Royale را در تاریخ دوم مارچ سال 2016 برای گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه کرد. این استودیو سال گذشته درآمد کلی 2.3 میلیارد دلار داشته که قسمت بسیار زیادی از آن مربوط به Clash Royale‌بوده. در تصویر زیر می‌توانید نمودار پیشرفت این بازی در مدت زمان کمتر از یکسال مشاهده کنید. سرعت رشد Clash Royale از بازی محبوب Clash of Clans نیز پیشی گرفته است.

البته باید در نظر داشت که در شش ماه نخست عرضه Clash of Clans خبری از نسخه Android نبود اما بازم هم اختلاف بین این دو بازی کاملا فاحش است.

درآمد 1 میلیارد دلاری Clash Royale 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − سیزده =

  • یه یارویی رو تو تویچ دیدم ، 100 دلار 100 دلار جم می خرید بعد فرت فرت صندوق باز می کرد ، یه سری از مردم هم 30 دلار 30 دلار پول می ریختن به حسابش ، تا جم بخره ، یه جونوری اَم داشت همین طور که فرت فرت جم می خرید با جونوره هم وَر می رفت