اخبار موبایل

درآمد 2.9 میلیون دلاری Fire Emblem Heroes در اولین روز انتشار

نینتندو اعلام کرده که بازی رایگان Fire Emblem Heroes که در ژانر نقش آفرینی تاکتیکال قرار دارد و برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده در روز اول انتشارش درآمدی 2.9 میلیون دلاری داشته است. این بازی که 2 فوریه منتشر شد، در همان روز اول 2 میلیون بار از طریق اپ استور و گوگل‌پلی دانلود شده.

در حال حاضر ساخته نینتندو رتبه دوم دانلود اپ‌های رایگان اپ‌استور (فروشگاه اپلیکیشن اپل) را در اختیار دارد و در گوگل‌پلی بیش از 72 هزار بار دانلود شده. موسسات تحقیقات بازار توضیح داده‌اند که بیشترین میزان دانلود بازی به ژاپن اختصاص دارد که به شدت طرفدار Fire Emblem هستند و رتبه دوم در مناطق مختلف مربوط به آمریکا می‌شود.

همان‌طور که در نمودار پایین مشاهده می‌کنید، Fire Emblem Heroes توانسته در رتبه سوم بیشترین دانلود روز اول پس از Super Mario Run و Pokemon Go‌ قرار بگیرد. ساخته جدید نینتندو به صورت مشترک با Clash Royale که دو میلیون بار دانلود شده بود، این رتبه را به دست آورده. Fire Emblem Heroes دومین بازی نینتندو برای تلفن‌های هوشمند است که توسط استودیو Intelligent Systems ساخته شده.

درآمد 2.9 میلیون دلاری Fire Emblem Heroes در اولین روز انتشار 1

طبق برنامه قبلی قرار بود که در ادامه نسخه‌ای از Animal Crossing نیز برای تلفن‌های هوشمند منتشر می‌شود اما نینتندو انتشار این بازی را به تاخیر انداخت تا Super Mario Run عملکرد اصلی خود در بازار را به پایان برساند. در حال حاضر Fire Emblem Heroes به جز چند نقطه خاص در آسیا برای دیگر مناطق دنیا در دسترس قرار دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − پنج =