اخبار موبایل

ساخت Diablo Immortal تقریبا به پایان رسیده

ساخت Diablo Immortal تقریبا به پایان رسیده

وی جی مگ: طرفداران مجموعه بازی‌ Diablo از وضعیت این سری رضایت ندارند اما در هر صورت نمی‌توان بی‌توجه به آخرین نسخه از آن یعنی Diablo Immortal بود که به نظر می‌رسد چیزی تا عرضه این عنوان برای موبایل‌ها باقی نمانده.

به گزارش وی جی مگ، مدیر مالی NetEase به تازگی در همین راستا اعلام کرده که ساخت Diablo Immortal تقریبا به پایان رسیده است. صحبتی که نشان می‌دهد که احتمالا زمان زیادی تا انتشار این عنوان برای پلتفرم‌های همراه باقی نمانده. در حال حاضر تنها Blizzard اعلام کرده که این بازی در سال 2019 منتشر می‌شود.

با وجود تمام توضیحات اشاره شده می‌توان اعلام نشدن تاریخ عرضه دقیق این قسمت از مجموعه Diablo را به چند نکته مختلف ارتباط داد. در ابتدا باید این مسئله را فراموش نکرد که Diablo Immortal در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد و عرضه زودهنگام آن می‌تواند این موضوع را در ذهن مخاطب‌ها شکل دهد که با عنوان ناقص روبرو هستند. در مقابل باید به وضعیت چند ماه اخیر Activision Blizzard نیز توجه داشت.

این کمپانی برای مدتی است که میزبان حواشی بسیاری بوده و شاید به همین خاطر باشد که فعلا قصد ندارند درباره بازی‌های در حال ساخت خود صحبت خاصی را مطرح کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 14 =