اخبار موبایل

سود 15 میلیون دلاری Fortnite از زمان عرضه

وی جی مگ: آمار منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Sensor Tower نشان از سود 15 میلیون دلاری Fortnite از زمان عرضه روی تلفن‌های هوشمند دارد. همین چند روز پیش بود که ساخته جدید Epic Games برای تمامی کاربرهای iOS در دسترس قرار گرفت و گیمرها می‌توانند آن را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، آمار به دست آمده نشان می‌دهد که از زمان برداشته شدن دعوت برای دانلود Fortnite، درصد جذب کاربرهای این بازی 197 درصد افزایش یافته. این در حالی است که پیش از چنین اتفاقی درآمد بازی به صورت روزانه 620 هزار دلار بوده و بعد از دسترسی عمومی این رقم به 1.8 میلیون دلار رسیده. حالا اما آمار و ارقام نشان از سود 15 میلیون دلاری Fortnite از زمان عرضه اولیه روی تلفن‌های هوشمند دارد. در حال حاضر Fortnite روی 11 میلیون تلفن همراه نصب شده.

از زمان عرضه تاکنون Fortnite توانسته در 23 کشور جایگاهی میان 10 اپلیکیشن پرمخاطب پیدا کرده و رقبایی همچون Candy Crush Saga، Clash of Clans و Pokemon Go را پشت سر گذاشته. با توجه به تمام توضیحات ارائه شده می‌توان به این نتیجه رسید که شاید حتی روزی وضعیت مخاطب‌های Fortnite روی کنسول‌های خانگی و کامپیوترهای شخصی با کاهش روبرو شود اما باید منتظر حضور طولانی مدت آنها در جایگاه‌های بالای بازار موبایل ماند.

منبع: Sensor Tower

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 11 =