اخبار موبایل

شایعه: بازی Fortnite از طریق Google Play روی اندروید منتشر نمی‌شود

بازی Fortnite

وی جی مگ: بازی Fortnite معروف‌ترین بازی در سبک Battle Royale است که میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا مشغول انجام دادن این بازی‌ هستند که میلیارد‌ها دلار سود نسیب Epic Games شده است.

به گزارش وی جی مگ، یک پلتفرم بزرگ مانده تا این بازی برای آن منتشر شود. گفته می‌شود که این بازی به زودی برای پلتفرم اندروید منتشر خواهد شد ولی به نظر می‌رسد که قرار است این بازی سنت‌ها را بشکند و از طریق Google Play Store منتشر نشود.

آدم‌های کنجکاو وب‌سایت Xda-developer  کدهای نسخه موبایل این بازی را بدست آوره‌اند و فهمیده‌اند که کاربران باید این بازی را از طریق وب‌سایت بازی دانلود کنند. تصویری از بازی وجود دارد که در آن نوشته شده وقتی که بازی را دانلود کردید، باید چند اجازه امنیتی به این بازی بدهید. این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بازی Fortnite

معمولا بیشتر نرم‌افزارها و بازی‌ها از طریق Google Play Store منتشر می‌شوند که اگر از این طریق منتشر نشوند مانند این است که حکم مرگ خود را امضا کرده‌اند. البته بازی Fortnite مانند هر بازی دیگری نیست و به شهرت زیادی رسیده است و بدون Google Play Store نیز می‌تواند موفق شود. به نظر می‌رسد که شرکت Epic Games می‌خواهد تمام سود بازی را برای خود داشته باشد چرا که Google Play Store و App Store حدود 30 درصد را سهم خود حساب می‌کنند. قرار نیست مدت زیادی برای انتشار نسخه اندرویدی Fortnite صبر کنیم. البته شایعه‌هایی وجود دارد که این بازی به مدت 30 روز در انحصار تلفن‌همراه Galaxy Note 9 خواهد بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − نه =