اخبار موبایل

معاون بخش موبایل شرکت EA استعفا داد

معاون بخش موبایل شرکت EA استعفا داد

وی جی مگ: به نظر می‌رسد Mike Verdu معاون بخش موبایل شرکت EA شب گذشته استعفای خود را به این شرکت ارائه کرده است. این خبر می‌تواند نمایانگر تغییرات بنیادی در قسمت موبایل شرکت EA باشد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط Verdu و البته سخنگوی شرکت EA تایید شده است. او رسما اعلام کرد که از اولین هفته ماه می دفتر کاری خود در EA را ترک خواهد کرد. Verdu اولین بار در فوریه سال 2017 به EA و بخش موبایل آن پیوسته بود. او قبلا سابقه فعالیت در شرکت Zynga را نیز در کارنامه دارد. او در این مدت همکاری نزدیکی با سازندگان Empires and Allies، FortniterViller و CastleVille داشت. قبل از آن نیز Verdu مدیریت استودیوی لس آنجلس شرکت EA را بر عهده داشت که روی سری Command and Conquer کار می‌کرد.

او همچنین سابقه فعالیت در شرکت Atari را دارد. EA بعد از اعلام رسمی استعفای Verdu تایید کرد تغییرات زیادی در سطح مدیریتی انجام خواهد شد و نتایج این تغییرات در روز پنجشنبه اعلام می‌شود. البته آنها مدعی شدند که این تغییرات ربطی به استعفای Verdu ندارد. همچنین Verdu گفت:«من افراد بسیار با استعدادی را استخدام کردم به همین خاطر جدا شدن من از EA بسیار راحت‌تر انجام خواهد شد.»

منبع: Venturebeat

برچسب‌هاAndroid EA iOS mike verdu mobile
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =