اخبار موبایل

معرفی Castlevania: Grimoire of Souls برای iOS

وی جی مگ: کمپانی Konami بالاخره به درخواست‌ گیمرها جواب داد و نسخه جدیدی از مجموعه Castlevania را تحت عنوان Castlevania: Grimoire of Souls برای iOS معرفی کرد. بازی که در ژاپن البته با نام Akumajo Dracula: Grimoire of Souls شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کونامی اعلام کرده که داستان این بازی بعد از شکست دراکولا دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد که همه چیز تمام شده و خطری انسان‌ها را تهدید نمی‌کند اما شخصیت اصلی نامه‌ای به دستش می‌رسد که این وضعیت را تغییر می‌دهد. در این نامه توضیح داده شده که Grimoire از کنترل خارج شده و دراکولا را برگردانده.

طبق گفته کونامی Castlevania: Grimoire of Souls از حالت چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند و گیمرها در جریان بازی می‌توانند یکدیگر را به زندگی بازگردانده و به صورت چهار نفره در مقابل باس‌ها قرار گیرند. همچنین بازی حالتی چهار به چهار نیز داشته و اعلام شده که از موسیقی‌های قدیمی و معروف مجموعه نیز در آن استفاده شده.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی Castlevania: Grimoire of Souls آریکا نام دارد و برای سازمانی سری کار می‌کند که متعلق به دولت است. در ادامه می‌توانید تصاویری را از این Castlevania: Grimoire of Souls که برای iOS در دست ساخت است و تاریخ انتشار دقیقی ندارد مشاهده کنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 16 =