اخبار موبایل

منتظر بازی‌های موبایل بیشتری از سازندگان Skyrim باشید

منتظر بازی‌های موبایل بیشتری از سازندگان Skyrim باشید 1

اولین بازی موبایلی Bethesda در واقع Fallout Shelter بود و به نظر می‌رسد که این آخرین تجربه آنها برای ساخت بازی‌های موبایلی نخواهد بود.

تاد هاوارد سال گذشته نیز اعلام کرده بود که Fallout Shelter آخرین بازی موبایلی آنها نخواهد بود. البته تا به این لحظه بازی جدیدی توسط Bethesda برای موبایل معرفی نشده است. هاوارد در مورد Fallout Shelter به صحبت پرداخت و گفت که این بازی در سال 2015 عرضه شد و تا ماه ژوئن 2016 حدود 50 میلیون نفر در این بازی ثبت نام کردند.

بتسدا تا به این لحظه آمار دقیقی از درآمد این بازی اعلام نکرده است اما منابع معتبر حدس می‌زنند که عرضه Fallout Shelter درآمدی میلیاردی برای آنها به ارمغان آورده است. هاوارد نیز در مورد موفقیت این بازی صحبت کرده و گفت که از محبوبیت این بازی بین گیمر‌ها متعجب شده‌اند. او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که این بازی تا به این لحظه نیز دارای تعداد زیادی گیمر‌ است که به صورت روزانه به بازی کردن می‌پردازند.

هاوارد همچنین گفت:« ما یک بازی موبایلی دیگر در دست ساخت داریم که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنیم. بر اساس تجربه‌ای که با ساخت Shelter به دست آوردیم ساخت بازی موبایل برای ما بسیار راحت‌تر شده است.»

تا به امروز مشخص نشده که بازی موبایلی بعدی بتسدا توسط کدام استودیو در حال ساخت است. در دسامبر سال 2015، بتسدا دفتری در مونترئال افتتاح کرد که تمرکز اصلی آنها روی ساخت بازی موبایل بود اما تا به این لحظه هنوز مشخص نشده که این دفتر روی چه بازی فعالیت می‌کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =