اخبار موبایل

نسخه تقلبی بازی Death Stranding از راه رسید

نسخه تقلبی بازی Death Stranding از راه رسید

وی جی مگ: بازی‌های بزرگ معمولا دارای نسخه‌های تقلبی و بسیار بی کیفیتی هستند و حالا این مورد برای بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding نیز صدق می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به رمزآلود بودن پروژه جدید کوجیما و اینکه تقریبا هیچ چیز خاصی از آن نمی‌دانیم به نکته‌ای عجیب تبدیل شده است. در حالی که چهار تریلر از این بازی از زمان معرفی منتشر شده آنها با ارائه کوچک‌ترین ویژگی جدید داستانی میلیون‌ها سوال جدید در ذهن گیمرها ایجاد می‌کردند. این کمبود اطلاعات البته مشکلی به وجود نیاورده است. به نظر فردی به نام Kojumbo قصد دارد بازی موبایلی به نام Deadly Stranding را بسازد.

توضیحات ارائه شده در Google Play برای این بازی در نوع خود بسیار جالب است و حالتی طنز گونه دارد. در این توضیحات نوشته شده:« حالا همه می‌توانند بازی جدید و خارق‌العاده Kojumbo را تجربه کنند. همه می‌دانند که Kojumbo بسیار هوشمند است بنابراین بازی هم بسیار خوب خواهد بود.» البته چندان هم عجیب نیست که بازی‌های بدین شکل، توضیحات عجیبی نیز داشته باشند. با در نظر داشتن اینکه نکته خاصی از داستان و گیم‌پلی Death Stranding فاش نشده است، در Deadly Stranding شاهد حضور المان‌هایی از تریلر‌های منتشر شده مثل سایه‌هایی خطرناک، بچه‌ها و حیوانات هستیم. گیم‌پلی این بازی نیز حالتی شبیه به سبک Survival دارد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 7 =