اخبار موبایل

پرداخت درون برنامه‌ای Harry Potter Hogwarts Mystery را نابود کرده

وی جی مگ: هفته گذشته Harry Potter Hogwarts Mystery منتشر شد و بسیاری انتظار داشتند که تبدیل به محیطی مناسب برای پیدا کردن جزئیات در دنیای هری پاتر شود اما به نظر می‌رسد که پرداخت درون برنامه‌ای Harry Potter Hogwarts Mystery را نابود و آن را تبدیل به اثری غیر قابل تحمل کرده.

به گزارش وی جی مگ، برای انجام چالش‌های مختلف در بازی نیاز به انرژی دارید که با پشت سر گذاشتن زمانی مشخص دوباره پر می‌شود. البته برای صبر نکردن کافیست مبلغی را پرداخت کنید تا انرژی شخصیت اصلی به حالت اولیه خود بازگردد. زمانی وضعیت خراب‌تر از گذشته می‌شود که بدانید برای انجام برخی چالش‌ها حتی یک نوار انرژی کامل نیز چاره‌ساز نیست و شما مجبور می‌شوید در میان کار 15 دقیقه صبر کنید تا دوباره انرژی شخصیت اصلی کامل شود. مسئله‌ای که باعث شده بسیاری Harry Potter Hogwarts Mystery را شبیه‌ساز صبر لقب دهند.

در حال حاضر بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداخت و ساختار پرداخت درون برنامه‌ای Harry Potter Hogwarts Mystery به شدت از سوی کاربرها مورد انتقاد قرار گرفته. حالا باید دید سرنوشت این بازی که روی تلفن‌های هوشمند در دسترس به چه شکلی رقم می‌خورد و آیا سازندگان آن تغییری را در ساختار پرداخت درون برنامه‌ای ایجاد می‌کنند یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =