اخبار بازی

آنچه گذشت… 5 و 6 آبان

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 1

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 2

شرکت Square Enix، به‌دنبال جذب نیرو برای ساخت عناوین آینده‌ی سری Kingdom Hearts است. این جریان علاوه بر امیدوار ساختن طرفداران به ساخت نسخه های جدید این سری، احتمال نزدیک‌تر شدن زمان انتشار DLC این بازی یعنی Kingdom Hearts 3 Re:Mind را نیز افزایش خواهد داد. این DLC فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد.

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 3

توییتر رسمی Kojima Productions اعلام کرد که Death Stranding در اوایل تابستان 2020 به PC می‌آید. وظیفه‌ی پورت این عنوان به PC را استدیوی 505 Games برعهده دارد که پیش‌تر بر روی عناوینی همچون Control و Payday نیز کار کرده‌اند.

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 4

مایکروسافت اعلام کرد که تا تاریخ 31 دسامبر (10 دی 98)، کسانی که از طریق طرح Xbox All Access یک کنسول Xbox One S یا Xbox One X خریداری کنند، در زمان انتشار Project Scarlett، قابلیت آپگرید به این کنسول را خواهند داشت!

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 5

چندی پیش شایعاتی مبنی بر فروش Nintendo Switch Lite با قیمت 150 دلار به مناسبت Black Friday از طریق فروشگاه Walmart به گوش می‌رسید که امروز Walmart بصورت رسمی این شایعات را رد کرد. این جریان زمانی شروع شد که یک عکس تبلیغاتی به اشتباه، قیمت این کنسول را برای Black Friday حدود 150 دلار اعلام کرده بود. Walmart همچنین اعلام کرد که بزودی اطلاعات تخفیف های مخصوص Black Friday را اعلام خواهد کرد.

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 6

George Miller کارگردان معروف، که سازنده‌ی عناوینی همچون Mad Max: Fury Road و Happy Feet است، به‌تازگی به تمجید از عنوان جدید هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding پرداخته است. Miller این عنوان را “خیره کننده” خطاب کرد و کوجیما نیز در توییتر شخصی خود، اعلام کرد که از این جریان بسیار مفتخر است. این بازی، هفته‌ی آینده به PS4 می‌آید.

آیا EA به Steam برمی گردد؟

بنظر می‌رسد که شرکت EA قصد بازگشت به پلتفرم Steam را دارد. این شرکت در توییت جدید خود، اشاره های غیر مستقیمی نیز به این جریان کرده است (از طریق بخار یا همان Steam قهوه!). همچنین، کاربران دیگری نیز موفق به پیدا کردن کد هایی در عناوین EA شده‌اند که به قابلیت احتمالی اجرای آنها برروی Steam اشاره دارد. سالیان زیادی است که EA از Origin برای فروش و ارائه عناوین خود بر روی PC استفاده می‌کند.

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 7

با فرا رسیدن هالووین و نزدیک شدن به تاریخ انتشار Luigi’s Mansion 3، رسانه های مختلف دنیای گیم، نمرات نقدهای خود از این عنوان را منتشر کرده‌اند که در ادامه قابل مشاهده می باشند. همانطور که انتظار می‌رفت، به‌نظر با یک عنوان قابل قبول دیگر از این سری طرف خواهیم بود:

VG247 – 4/5
Eurogamer – Recommended
USgamer – 4/5
IGN – 8.3
Gamespot – 8
VGC – 5/5
Stevivor – 8
Press Start – 8.5
Gamesbeat – 92/100
Game Informer – 8.5
Gamesradar – 4.5/5
EGM – 4/5

آنچه گذشت... 5 و 6 آبان 8

Call of Duty: Modern Warfare بدون هیچ سورپرایزی توانست در جدول پرفروش ترین های این هفته‌ی UK قرار بگیرد. این عنوان با لانچ خود در چند روز گذشته، از عناوین The Outer Worlds, WWE 2K20 و MediEvil گذشت، و در صدر ایستاد. همچنین، آمارها نشان می‌دهند که Modern Warfare توانست در زمان مشابه، 39درصد بیشتر از نسخه‌ی قبلی COD یعنی Black Ops 4 بفروشد که همین جریان، اولین برگ برنده‌ی این عنوان برای اکتیویژن خواهد بود.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =