اخبار بازی

افزایش علاقه Netflix به بازی‌های ویدئویی با موفقیت Bandersnatch

افزایش علاقه Netflix به بازی‌های ویدئویی با موفقیت Bandersnatch

وی جی مگ: براساس آگهی شغلی جدید برای استخدام یک طراح روایت ی به نظر می‌رسد این شرکت روی تجربه‌های تعاملی سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد کرد. به نظر می‌رسد موفقیت Bandersnatch که فیلمی درون دنیای Black Mirror است سبب شده تا علاقه به سرگرمی‌های تعاملی و بازی‌های ویدئویی بیشتر شود.

به گزارش وی جی مگ، این فرصت شغلی به دنبال استخدام فردی که “برای تجربه‌های تعاملی، طراحی روایت ی و تکنولوژی به منظور به تصویر کشیدن آینده در امور سرگرمی‌محور اشتیاق دارد” است. در این آگهی به طور مثال به Black Mirror: Bandersnatch اشاره شده است که اولین نمونه کاری تعاملی کمپانی به شمار می‌آید. نکته قابل توجه بدین شرح است که در این آگهی کمپانی به دنبال استخدام فردی است که سابقه ‌های ویدئویی به مدت هشت سال و یا بیشتر را داشته باشد.

همانند عناوین ‌محور اپیزودیکی چون Telltale’s The که ‌ این مجموعه را وارد روایت تعاملی کرد فیلم Bandersnatch هم به مخاطبین خود این قابلیت را می‌داد تا در نقاط مشخص شده بین گزینه‌های مختلف انتخاب کرده و با پیامد انتخاب خود مواجه شوند. اگرچه Bandersnatch بیشتر یک فیلم به حساب می‌آمد تا بخواهد یک بازی ویدئویی باشد با این حال هر دو مدیوم بازی و سینما عناصر مشترکی با یکدیگر دارند. موفقیت فیلم مذکور سبب افزایش علاقه شده تا برخی از این تجربیات بازی‌های ویدئویی را به تیم آثار تعاملی خود تزریق کند.