اخبار بازی

افزایش علاقه Netflix به بازی‌های ویدئویی با موفقیت Bandersnatch

افزایش علاقه Netflix به بازی‌های ویدئویی با موفقیت Bandersnatch

وی جی مگ: براساس آگهی شغلی جدید Netflix برای استخدام یک طراح روایت داستانی به نظر می‌رسد این شرکت روی تجربه‌های تعاملی سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد کرد. به نظر می‌رسد موفقیت Bandersnatch که فیلمی درون دنیای Black Mirror است سبب شده تا علاقه Netflix به سرگرمی‌های تعاملی و بازی‌های ویدئویی بیشتر شود.

به گزارش وی جی مگ، این فرصت شغلی به دنبال استخدام فردی که “برای تجربه‌های تعاملی، طراحی روایت داستانی و تکنولوژی به منظور به تصویر کشیدن آینده در امور سرگرمی‌محور اشتیاق دارد” است. در این آگهی به طور مثال به Black Mirror: Bandersnatch اشاره شده است که اولین نمونه کاری تعاملی کمپانی Netflix به شمار می‌آید. نکته قابل توجه بدین شرح است که در این آگهی کمپانی Netflix به دنبال استخدام فردی است که سابقه طراحی بازی‌های ویدئویی به مدت هشت سال و یا بیشتر را داشته باشد.

همانند عناوین داستان‌محور اپیزودیکی چون Telltale’s The Walking Dead که داستان‌ این مجموعه را وارد روایت تعاملی کرد فیلم Bandersnatch هم به مخاطبین خود این قابلیت را می‌داد تا در نقاط مشخص شده بین گزینه‌های مختلف انتخاب کرده و با پیامد انتخاب خود مواجه شوند. اگرچه Bandersnatch بیشتر یک فیلم به حساب می‌آمد تا بخواهد یک بازی ویدئویی باشد با این حال هر دو مدیوم بازی و سینما عناصر مشترکی با یکدیگر دارند. موفقیت فیلم مذکور سبب افزایش علاقه Netflix شده تا برخی از این تجربیات بازی‌های ویدئویی را به تیم آثار تعاملی خود تزریق کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 7 =