اخبار بازی

برنامه Gearbox برای معرفی یک بازی جدید در کنار Borderlands 3

برنامه Gearbox برای معرفی یک بازی جدید در کنار Borderlands 3

وی جی مگ: سرانجام چند روز پیش استودیو Gearbox عکسی منتشر کرد که کاملا به معرفی Borderlands 3 در رویداد Pax East 2019 اشاره می‌کرد. با این حال به نظر می‌رسد Gearbox برای معرفی یک بازی جدید دیگر در این رویداد نیز برنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال انتشار عکسی که به معرفی بازی Borderlands 3 مرتبط می‌شد اکنون Gearbox پست دیگری در توییتر به اشتراک گذاشته و ضمن ضمیمه کردن تصویری در کنار آن، نوشت وقت آن است تا در رویداد Pax East یک بازی جدید دیگر معرفی شود. هیچ گونه جزئیات دیگری به جز تصویر منتشر شده به اشتراک گذاشته نشد و به نظر نمی‌ رسد این اثر ارتباطی به مجموعه Borderlands داشته باشد.

در این تصویر رباتی مشاهده می‌شود در حالی که اندام تشکیل دهنده آن به قسمت‌های مختلف تقسیم شده و دست و پاهای آن از میز کاری که ربات روی آن قرار دارد آویزان است. با توجه به رنگ قرمزی که دور تا دور در موجود در عکس مشاهده می‌شود به نظر نمی‌رسد فضای بازی اتمسفر چندان مثبتی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید برنامه Gearbox برای معرفی یک بازی جدید به همراه Borderlands 3 چگونه دنبال می‌شود و چه اثر جدیدی از این استودیو رونمایی می‌شود.

برنامه Gearbox برای معرفی یک بازی جدید در کنار Borderlands 3 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 9 =