اخبار بازی

خط داستانی بازی Kingdom Hearts 3 حدود 50 ساعت محتوا دارد

خط داستانی بازی Kingdom Hearts 3 حدود 50 ساعت محتوا دارد

وی جی مگ: خط داستانی بازی Kingdom Hearts 3 حدود 50 ساعت محتوا دارد. بازی Kingdom Hearts 3 به مدت‌ سال‌های طولانی در حال ساخت بوده و برای اولین بار در E3 2013 معرفی شد. شرکت Square Enix سخت روی این اثر خود مشغول کار بوده تا تجربه‌ای کم‌نقص از دنیاهای مختلف آن را به گیمرها منتقل کند.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون حضور دنیاهای مختلفی از مجموعه Toy Story، Frozen و Big Hero 6 و بسیاری دنیاهای دیگر در بازی مورد تایید واقع شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود تجربه تمامی محتویات موجود در Kingdom Hearts 3 به چه میزان زمان نیاز خواهد داشت؟ وبسایت Geek.com به تازگی فرصت این را پیدا کرده تا بتواند بازی را تجربه کند و بر همین اساس جزئیاتی را از آن به اشراک گذاشته. براساس این وبسایت و گفته‌های نماینده بازاریابی شرکت Square Enix خط داستانی بازی Kingdom Hearts 3 حدود 40 الی 50 ساعت محتوا دارد.

تجربه تمامی محتویات دیگر بازی شامل مینی‌گیم‌ها، عناصر و آیتم‌های مخفی شده، شخصی‌سازی و دیگر ماموریت‌های جانبی حدود 80 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. از دیگر اطلاعات ارائه شده به شخصیت اصلی بازی یعنی Sora اشاره دارد که در این نسخه به طور کلی چابکی بیشتری پیدا کرده و توانایی دویدن روی دیوار و سطوح مختلف را دارد. بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای PS4 و XBOX ONE انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یک =