اخبار بازی

دموی FIFA 20 هم اکنون در دسترس است

دموی FIFA 20 هم اکنون در دسترس است

مدت زیادی تا انتشار بازی FIFA 20 باقی نمانده و این بازی در تاریخ بیست و چهارم سپتامبر در دسترس خواهد بود. بیست و چهارم سپتامبر برابر است با دوم مهر و دقیقا یک روز بعد از بازگشایی مدارس که البته برای گیمرهای دانش آموز کمی بد موقع است.
با اینجال دموی بازی FIFA از هم اکنون در دسترس است و دارندگان PS4 ‌و XBOX One ‌و PC میتوانند با دانلود آن تجربه ای لذت بخش را داشته باشند.

حجم بازی روی PS4 چیزی حدود 6.5 گیگا بایت است و هم اکنون از PlayStation Store قابل دانلود است و میتوانید از اینجا آن را دانلود کنید. همچنین از این لینک نیز میتوانید نسخه XBOX One را دانلود کرده و در کنسول خود داشته باشید. البته که PC بازان نیز میتوانند از فروشگاه Origin و در اینجا این بازی را دانلود کنند و از آن لذت ببرند.

در این دمو میتوانید قسمتهایی از Champions League را تجربه کنید. همچنین بخش فوتبال خیابانی یعنی Volta نیز در این دمو در دسترس است و تجربه بازی 3 به 3 را میتوانید داشته باشید. تیمهای حاضر در این دمو عبارتند از Chelsea, Spurs, Liverpool, Dortmund, Real Madrid  و PSG و خبری از بارسلونا و آرسنال و بایرن مونیخ و یا تیمهای مطرح دیگر نیست.

منتظر نمایش ابتدایی از این بازی توسط وی جی مگ باشید. :))

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 6 =