اخبار بازی

سازندگان بازی Octopath Traveler به دنبال توسعه اثری جدید

سازندگان بازی Octopath Traveler

وی جی مگ: بازی RPG جدید شرکت Square Enix یعنی Octopath Traveler که  امروز منتشر می‌شود، عرضه بزرگی نخواهد داشت به ویژه که این بازی در انحصار کنسول Nintendo Switch است.

این بازی شامل 8 کارکتر است که بازی کردن با هر کدام متفاوت است. این بازی زیبا، سیستم مبارزه منحصر به فردی دارد که با بازخورد خوبی رو به رو شده است.

به گزارش وی جی مگ، رئیس شرکت Business Division 11 اعلام کرده که چند عنوان دیگر برای کنسول Nintendo Switch در دست توسعه دارند. هر چند که Masashi Takanhashi در صحبتی با Eurogamer گفت که فقط روی عناوین Switch کار نمی‌کنند. Takanhashi در این باره می‌گوید:

« شاید بدانید که در ابتدا، این تیم فقط یک تیم ساده بود که فقط کار توسعه بازی را انجام می‌داد. با عملکرد خوب بازی و فروش خوب آن ما به یک تیم خوب تبدیل شدیم. بله ما روی Octopath کار کردیم و روی عناوین دیگر کنسول Nintendo Switch نیز کار می‌کنیم. اگر بخواهیم روی Octopath به عنوان یک مجموعه کار کنیم باید منتظر فروش این بازی باشیم. اگر پلیرها از بازی خوششان آید می‌توانم بگویم یک فرصت خوب است. پس باید منتظر بمانیم.»

عنوان بعدی این تیم چه می‌تواند باشد؟ گفته شده که بازی Octopath Traveler یک تکامل در مکانیک بازی Final Fantasy 6 است. آیا به فرانچایز  Final Fantasy علاقه‌مند هستند؟

او اشاره مستقیمی به این بازی نکرد و فقط در مورد درخواست‌ها برای ساخت نسخه بازسازی شده این بازی صحبت کرد. «صادقانه بگویم، هیچ علاقه‌ای برای برگشت به فرانچایز Final Fantasy  ندارم. بعد از تبدیل شدن این تیم به یک بخش مجزا و اینکه Square Enix گفت که Ipهای جدیدی بسازیم، هیچ علاقه و نیازی ندارم که به این عنوان برگردم».

«مردم زیادی از ما خواستند تا یک نسخه بازسازی شده از Final Fantasy 6 را عرضه کنیم تا بتوانند با گرافیک بهتری آن را تجربه کنند. قرار است که بازی‌های جدیدی بسازم و سراغ بازی‌های قدیمی نمی‌روم».

بازی Octopath Traveler، امروز مصادف با 13 جوئن منتشر می‌شود. این بازی در انحصار کنسول Nintendo Switch است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + شانزده =