اخبار بازی

قطع دسترسی 770 هزار متقلب به Apex Legends

قطع دسترسی 770 هزار متقلب به Apex Legends

وی جی مگ: از زمان عرضه بازی Apex Legends دو کمپانی سازنده آن یعنی Respawn و EA تلاش‌های فراوانی به کار گرفتند تا ساخته بتل رویال محبوب خود را از افراد متقلب پاک‌سازی نمایند. در همین راستا نیز به تازگی دسترسی 770 هزار متقلب به Apex Legends مسدود شده است.

به گزارش وی جی مگ، مدیر انجمن بازی اخیرا تعداد افراد متقلی که به دام افتاده‌اند، بن شده و یا بلاک شده‌اند را اعلام کرده که رقم بسیار سرسام‌آوری به شمار می‌رود. دسترسی 770 هزار متقلب به Apex Legends تنها روی پلتفرم PC مسدوده شده. 300 هزار اکانت مشکوک بلاک شده و 4 هزار اکانت فروشنده تقلب نیز بن شده است. این میزان بن شامل تعداد پلیرهای فراوانی حتی بیشتر از خیلی بازی‌های دیگر در طول عمرشان می‌شود و در عین حال نشان می‌دهد EA در به دام انداختن و حذف متقلب‌ها از بازی خود تا چه اندازه موثر و کارآمد عمل کرده است.

اگرچه کمپانی EA شیوه خود را صورت دقیق مشخص نکرده اما اظهار کرد که از هر طریق و سمتی سعی می‌کند به متقلب‌ها در بازی حمله کند. از پیشرفت‌ها برای شناسایی این افراد متقلب، تقویت منابع و ابزارها تا پیشرفت فرایندها و موارد دیگر بهره گرفته تا با متقلب‌ها و افراد فروشنده این ابزارها مقابله کند تا از این منظر، Apex Legends دارای مشکلات کمتری برای گیمرهای روی PC باشد. عنوان مورد بحث برای هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC ب به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 13 =