اخبار بازی بازی ایرانی

معرفی بازی ایرانی بانتو ( اولین شکار )

معرفی بازی ایرانی بانتو ( اولین شکار ) 1

داستان:

پدرش را کشتند، مردمان قبیله اش را سوزاندند و تنها او و چند نفری که بیرون از قبیله برای شکار رفته بودند، زنده ماندن… او قسم خورده که تک تک موجودات پلید سرزمینش را شکار کند. بازی ایرانی بانتو ( اولین شکار ) نام بازی جدید ما در سبک هیرو دیفنس است که بازیکن با استفاده از افرادش باید در مقابل تعداد مشخصی از دشمنان ایستادگی کند و تمامی آنها را نابود کند.

Bantu 02

گیم پلی بازی:

 گیم پلی بازی در 2 نوع مرحله ای و رکوردی تقسیم می شود. بازیکنان بعد از به پایان رساندن هر مرحله یک الماس دریافت خواهند کرد که به وسیله این الماس ها می توانند سربازان خود و قدرت هایشان را تقویت کنند. گیم پلی بازی به طور کلی به این صورت است که قهرمان شما سمت چپ صفحه ایستاده و بازیکنان هر طور شده باید جلوی دشمنان خود را بگیرند تا قهرمانشان کشته نشود. بازیکن برای اینکه بتواند جلوی دشمنان خود بایستد علاوه بر استفاده از سربازان می تواند خودش دست بکار شود. بازی برای بازیکنان 3 نوع قدرت در نظر گرفته شده است که با لمس بر روی صفحه براحتی می توانند از آنها استفاده کنند. این قدرت ها شامل ضربه، آتش و دود سمی می شود…

Bantu 03

همچنبن در صورت اتصال به اینترنت امتیاز هر بازیکن برای رقابت ثبت خواهد شد و می توانند با هم به رقابت بپردازند. بازی در 50 مرحله کاملا متنوع طراحی شده تا بازیکنان را ساعت ها سرگرم نگه دارد. همچنین دشمنان و سربازان هم کاملا متنوع طراحی شدند و بازیکن تا انتهای بازی با آیتم ها و چالش جدیدی روبرو خواهد شد که گذراندن آنها گاهی اوقات کمی دشوار است.

Bantu 04

بازی در رزولوشن HD پیاده سازی شده و همچنین با مدیریت صحیح فایل ها بسیار سبک است و امتحان خود را بر روی گوشی های با قدرت پردازش پایین پس داده و همچنین صداگذاری ها بسیار متناسب با کار انجام شدند و موزیک در خور کار هم ساخته شده.

Bantu 05

این بازی حداکثر تا 5 آذر امسال، برای گوشی های هوشمند، آندروید، iOS و سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =

  • هرکی انتقاد کنه معلومه بویی از بازی سازی نبرده!!
    آقا ! عزیز ! بزرگوار ! پرزور ! دانا و ….
    اگه خیلی بلدی بیا توی پروژه کمک کن اگر هم بلد نیستی در جایگاه نظر فنی دادن نیستی و حق نظر دادن نداری.
    در کل تبریک میگم به این تیم که بیکار ننشستن و دارن مفید واقع میشن حتی اگه چیز خوبی از این بازی در نیاد 100% پر از تجربیات ارزشمنده براشون که باعث بهبود کارشون میشه ایشالا.
    شخصا حاضرم هر کاری از دستم میاد براتون انجام بدم در ضمینه طراحی شخصیت و داستان و گیم پلی.حتی کارگردانی.
    فقط یه نکته : همیشه بهترین بازی های هر سال از 2 نظر قوی کار شدن : 1-گیم پلی 2- داستان
    اگه دقت کنید خیلی بازی های گرافیکی هستن که آدم دهنش باز میمونه از مناظر و انفجار و بافت و … ولی تو top 10 هم نمیان. و این یه نقطه قوت میتونه باشه برای بازیساز ایرانی که از نظر جزییات گرافیکی دستش بسته س.
    آقا ما هیچی بارمون نیست در مقابل شما ولی خب یکمی جدی بگیرین حرفامو ضرر نمیکنید!

  • سلام
    امیدوارم تیم های بازی ساز ایرانی هیچوقت نا امید نشوند..و به دنبال رفع کاستی ها و پیشرفت کارشون باشند .
    البته نباید به عنوان تفریح به کار نگاه کنند… من بعضی پروژه ها رو میدیدم که کنسل میشد بعد مدیرش میگفت که وقت نداشتیم !!!!؟
    اینطوری هیچوقت پیشرفت و موفقیت حاصل نمیشه

  • ضمن سلام وتقدیم ادب واحترام به مدیران عزیزوگرامی سایت
    باادای احترام به تمامی هموطنان عزیزم علی الخصوص نظردهندگان دراین سایت درزمینه بازی اولین شکار

    شرمنده اگربخواهم رک حرف بزنم ازمن ناراحت نشوید؟!
    چرااغلب ماایرانی هافقط بلدیم انتقاددلسردکننده ویاضعف به کارهای انجام شده ازطرف هموطنانمون واردکنیم این درحالی است که بابت کوچکترین کاری ازاین قبیل کلی زحمت کشیده میشود.
    به جای اینکه به آنهاروحیه بدهیم توی ذوقشون می زنیم مگربازی های معروفی که درحال حاضرساخته می شوندکمپانیهای سازنده آنهاازهمون اول بااین دقت وحرفه ای بودن.
    چنانچه اهل بازی باشیدوهستیدرجوع بکنیدبه بازیهای قبل(آتاری وسگاو…)مگراین بازیهایی که درحال حاضرکه چشم شماراپرکرده اندوحقیقتی که بایدبه آن پی ببریدراازشماگرفته اندازهمان اول باهمین سبک وسیاق بوده نه به خدافقط یک چیزرابه شماعزیزان بگویم که اغلب ماایرانی هاخارجی پرستیم.
    درست نگاه کنیم-درست فکرکنیم-درست حرف بزنیم-درست عمل کنیم ودرست انتقادکنیم که واقعاًکارسازباشدنه اینکه بزنیم زیرکاسه آبی که کسی بامشقت برایمان آورده آنهم توی بیابان میدانیدیعنی چه؟؟؟؟؟!!!!
    به خدامن بعنوان برادرکوچک شمانه اهل بازی هستم ونه بلدم به آنصورت بازی بکنم ضمن اینکه بااین سایت عزیزبه صورت اتفاقی آشناشدم نظرات شماراخواندم
    میتونستیداینجوری هم بگید( آره خوبه اگه اینجوری میشدخیلی خوبه)که حداقل کارسازبوده باشه نه اینکه تمام خستگی یک هنرمندراتوی تنش باقی بزاری خداخیرداده این زبان می تونه ازیک ناچیزخارق العاده بسازه
    قربان همه هموطنان عزیزم شماروبه خدااگه بی ادبی کردم به بزرگی خودتون ببخشید.

  • کلا هر بازی ای که این تیم میسازه

    روان نیست ، یعنی ادم نمی تونه ارتباط برقرار کنه .

    حس میکنم باید به این تیم گفت :

    بازی که فقط گرافیک نیست .

    اگر یکم روی حالت شخصیت کار بشه مثلا حداقل پرش داشته باشه

    یا حرکاتش مثلا مثل خیلی از بازی ها غیر قابل پیش بینی باشه یا دکمه های ترکیبی

    داشته باشه بهتر میشه .

    موفق باشید

    • رضا جان اگر با گیم میکر کار کرده باشی متوجه ضعفهاش میشی.
      نمیشه با گیم میکر بهتر ساخت.
      البته شاید هم میشه ولی من هرچی بازی با گیم میکر دیدم زیاد روون نبوده.
      در ضمن از کجا معلوم این بازی هم مثل قبلیها باشه . هنوز گیم پلی ازش نشون ندادن که.

    • سلام .
      من مدیر پروژه این بازی هستم و باید بگم تیم دریم فکتوری فقط گرافیک داخلی بازی رو بر عهده دارن و بازی در اصل کار تیم کوه یاران هستش . حتی اگر بازی روون نباشه و گیم پلی نداشته باشه ربطی به تیم دریم فکتوری نداره و شما تنها میتونی در مورد گرافیک این بازی به این تیم انتقاد کنی …

      و در ضمن هر تیمی پیشرفت میکنه و قرار نیست تمامی کارهای یه تیم مشکل مشترک داشته باشن … شاید پروژه بعدی دریم فکتوری همه مارو سوپرایز کنه

      موفق باشی دوست گرام

    • کاربر گرامی
      سازنده ها ارسال میکنن که بزاریم روی سایت براشون تبلیغ بشه. حالا تو یه سایت باشه یا ده تا سایت چه تفاوتی میکنه. در ضمن کی گفته چون تو چند تا سایت هست دیگه ما نباید بزاریم؟ سازنده های ایرانی باید اخبارشون رو به همه سایتا بدن تا براشون تبلیغ بشه.نمیشه انحصار یه سایت باشه

    • خوب من که نمیگم نزارید.
      باید اختصاصی بزارید.
      اینایی که من میگم چیزاییه که خودتونم میدونید.پس بهتره بحث الکی نکنیم.

  • حداقل یه ویدیو می فرستادن تا آدم بفهمه چی به چی از روی عکس چیززیادی نمیشه فهمید ولی روی شخصیت ها خوب کار شده واز ایران فراتر رفتن امید به این بازی دارم

    • این مطلب توسط سازنده های بازی برای گیم ایمگ ارسال شده است. بازیسازها نه تنها برای سایت گیم ایمگ، بلکه برای سایت های بزرگ دیگر هم معرفی بازی خودشون رو ارسال می کنن.
      پس دلیل نمیشه که مطلب ما کپی باشه.