اخبار بازی

موجودی بازی Octopath Traveler در ژاپن برای بار دیگر تمام شد

موجودی بازی Octopath Traveler در ژاپن

وی جی مگ: بازی Octopath Traveler بسیار محبوب شده است، طوری که چندین بار موجودی این بازی به اتمام رسید و این اتفاق بازهم افتاد. این بازی از زمان انتشار توانست عملکرد خوبی داشته باشد..

به گزارش وی جی مگ، این بازی در سراسر دنیا با فروش خوبی رو به رو شده است به ویژه در کشور ژاپن. این بازی در کشور ژاپن بیشتر از کشورهای دیگر مورد توجه قرار گرفته است و در لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار گرفت. هم اکنون نسخه‌ی فیزیکی از این بازی موجود نیست و طرفداران این بازی باید نسخه دیجیتالی این بازی را خریداری کنند.

شرکت Square Enix تمام تلاش خود را می‌کند تا به درخواست مشتری‌ها پاسخ دهد و کپی‌های بیشتری از این بازی تهیه کند. البته موجودی این بازی سریع تمام می‌شود و Square Enix بازهم با کمبود نسخه فیزیکی رو به رو می‌شود. باید ببنیم که اینبار Square Enix چه کاری می‌خواهد بکند. این بازی در لیست پرفروش‌ترین‌های سایت Amazon ژاپن نیز قرار دارد.

اگر خواهان این بازی هستید بهتر است که نسخه دیجیتالی Octopath Traveler را خریداری کنید که راحت‌ترین گزینه است. این بازی که زمان زمان زیادی از انتشار آن نگذشته است، به طور انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =

  • واقعاً نمي فهمم اين فناي نينتندو بازي هايي رو ميخرن كه اگر براي كنسول هاي ديگه مثل ps4 عرضه ميشد به فاجعه ي بشري تبديل ميشد