اخبار بازی

احتمال معرفی نسخه جدید Duke Nukem در PAX

احتمال معرفی نسخه جدید Duke Nukem در PAX

وی جی مگ: براساس تصویری که استودیو Gearbox در فیسبوک خود به اشتراک گذاشته به نظر می‌رسد در رویداد PAX East شاهد رونمایی از نسخه جدید Duke Nukem و یا Bulletstorm خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، Gearbox در صفحه فیسبوک خود عکس بالا را با عنوان “زمان معرفی یک بازی دیگر در PAX است” منتشر کرده. همان‌طور که در بالا مشاهده می‌کنید در این تصویر شخصیت Sato از بازی Bulletstorm در حال نگاه کردن به دستگاهی که روی دست Nukem بسته شده، است. در حال حاضر مشخص نیست این توسعه‌دهنده در حال فراهم‌ سازی مقدمات برای معرفی نسخه جدید Duke Nukem بوده و یا قسمت بعدی Bulletstorm در حال ساخت قرار دارد. Gearbox مالک مجموعه Duke Nukem بوده و هم‌چنین نشر نسخه ریمستر Bulletstorm تحت عنوان Full Clip Edition را در سال 2017 برای پلتفرم‌های نسل حاضر برعهده داشته است.

ناگفته نماند این تصویر می‌تواند مقدمه‌ای برای عرضه احتمالی بازی Bulletstorm: Full Clip Edition روی کنسول Nintendo Switch باشد و افرادی که بازی را روی پلتفرم‌های قبلی پیش‌خرید کرده بودند به بسته الحاقی Duke Nukem’s Bulletstorm Tour دسترسی پیدا می‌کنند. بسته‌ای که در آن گیمر کنترل شخصیت Duke Nukem را به صورت کامل در اختیار می‌گیرد که شخصیت آن به صورت کامل توسط Jon St. John صداپیشگی شده و دیالوگ‌های جدیدی برای بازی ضبط شده است. Gearbox در روز 28 مارچ از اخبار و عناوین جدید خود در مراسم Pax East رونمایی خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 5 =