اخبار بازی

استخدام کارگردان Uncharted Lost Legacy از سوی Square Enix برای کار روی بازی Avengers

استخدام کارگردان Uncharted Lost Legacy از سوی Square Enix برای کار روی بازی Avengers

وی جی مگ: استدیو Crystal Dynamics در حال جمع‌آوری افراد بااستعداد صنعت گیم به منظور کار روی پروژه بازی براساس دنیای Marvel’s Avengers است. امروز این استدیو و ناشر بازی یعنی شرکت Square Enix اعلام کردند آن‌ها 15 نفر از افراد مستعد صنعت گیم را استخدام کرده‌اند تا به تیم توسعه Avengers ملحق شوند. creative director سابق استدیو ناتی‌داگ آقای Shaun Escayg و آقای Stephen Barry که سابقه 27 سال کار در استدیو Visceral Games را دارند از جمله مهم‌ترین این افراد محسوب می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، Escayg نویسنده و creative director بازی Uncharted: The Lost Legacy بوده و حال قرار است هم‌چنان به عنوان creative director روی پروژه The Avengers کار کند. Barry هم وظیفه مدیر توسعه محصول را در Visceral Games برعهده داشته و بر روی فرنچایز Dead Space کار کرده است. لازم به یادآوری است که استدیو Visceral Games اواخر سال گذشته توسط EA بسته شد.

هم‌چنین به گفته یکی از روسای استدیو Crystal Dynamics آقای Ron Rosenberg، دیگر افراد استخدام شده شامل انیماتور، طراح بازی، مدیر توسعه، آرتیست و متخصص کار با انجین هستند که سابقه کار روی عناوین بزرگی چون Batman: Arkham Origins، Star Wars: Battlefront و Dead Space را داشته‌اند.

دو شرکت  Square Enix و  Crystal Dynamics ساخت پروژه Marvel’s Avengers را در سال 2017 معرفی کردند و و ساخت با همکاری استدیو Eidos Montreal انجام می‌شد. با توجه به استخدام نیروهای جدید، به نظر می‌رسد روند ساخت بازی با پیشرفت زیادی جلو می‌رود. هنوز اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده اما با توجه تیزر که از آن منتشر شد، بازی شامل شخصیت‌های Captain America، Hulk، Iron Man و Thor خواهد بود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + هفده =