اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics

اطلاعاتی جدید از بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics

وی جی مگ: شایعات و اطلاعات جدید از بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics ، پروژه مشترک دو کمپانی مارول و Square Enix به این نکته اشاره می‌کنند که این اثر ممکن است ریبوتی از سری Marvel: Ultimate Alliance باشد.

به گزارش وی جی مگ، پس از معرفی بازی در در سال 2017 و انتشار تیزر تریلری از آن، دیگری اطلاعات جدید از بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics منتشر نشد. اگرچه براساس آخرین شایعات، این پروژه یک ریبوت کامل بوده که مقیاس آن قابل مقایسه با آخرین عنوان از سری God of War است. IGN Germany تمامی این نکات را براساس اطلاعات وابسته به وبسایت 4chan گزارش کرده که طی آن یک کاربر مدعی شده پروژه The Avengers یک ریبوت کامل خواهد بود.

«این پروژه Avengers: Ultimate Alliance نام داشته اما Ultimate Alliance 3 نخواهد بود. این اثر کاملا یک بازسازی بوده که به مانند جدیدترین نسخه God of War نام بازی قبلی را استفاده می‌کند. با این تفاوت که داستان ادامه نسخه‌های قبل نخواهد بود. این پروژه اگرچه از نام مشابهی استفاده می‌کند اما ساختار گیم‌پلی و داستان آن کاملا جدید خواهد بود»

هم‌چنین این کاربر اشاره می‌کند که داستان بازی پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War دنبال می‌شود. تمرکز اصلی روی سه شخصیت Captain America, Iron Man و Scarlet Witch بوده اگرچه موارد نام‌برده تنها شخصیت‌های قابل بازی این اثر نخواهند بود. اما در راس داستان قرار حضور دارند. گیم‌پلی نیز مخلوطی از سری Uncharted و Infamous است. وجود ارتباطاتی با عنوان انحصاری کنسول PS4 یعنی Spider-Man نیز از دیگر موارد اشاره شده است.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 2 =