اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فرایند ساخت Left Alive

وی جی مگ: جدیدترین شماره از مجله معتبر فامیتسو منتشر شده و اطلاعاتی جدید از فرایند ساخت Left Alive طی آن به دست آمده. توشیفومی نابشیما کارگردان Left Alive توضیح داده که پیش‌تر منطقه روسیه در مجموعه Front Mission مورد استفاده قرار نداده بود و سرمای این منطقه هماهنگی خوبی با داستان بازی دارد.

به گزارش وی جی مگ، نابشیما توضیح داده که آنها با ساخت Left Alive‌ قصد دارند نه تنها مخاطب‌های قدیمی Front Mission را راضی کنند بلکه به دنبال جذب مخاطب‌های جدید هستند. تیم سازنده این بازی اعلام کرده که آنها در حال حاضر روی بهبود وضعیت کلی بازی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید هستند. مسئله‌ای که باعث شده نیاز به زمان بیشتری تا نمایش بعدی بازی باشد.

در نهایت نابشیما تایید کرده که به ساخت مجموعه‌ای براساس Left Alive علاقه‌مند است. هرچند این بازی خود جزئی از سری Front Mission است اما با توجه به ساختار داستانی و گیم‌پلی متفاوت می‌توان مجموعه‌ای جداگانه براساس آن را توسعه داد. در حال حاضر می‌دانیم که Left Alive برای عرضه روی PS4 و PC در سال 2018 آماده می‌شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده. باید منتظر ماند و دید که در نمایشگاه E3 2018 تاریخ انتشار این بازی مشخص می‌شود یا خیر.

منبع: Famitsu

برچسب‌هاleft alive pc PS4 Square Enix
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 18 =