اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی The Avengers

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی The Avengers

وی جی مگ: بسیاری انتظار داشتند همزمان با اکران فیلم Avengers: Endgame، کمپانی Square Enix هم از فرصت استفاده کرده و جزئیات جدیدی از پروژه The Avengers در حال ساخت خود منتشر کند که البته این گونه نشد. با این حال لیست آگهی استخدام جدید استودیو Crystal Dynamics که توسعه این اثر را برعهده دارد جوانبی از گیم‌پلی بازی The Avengers را مشخص می‌سازد.

به گزارش وی جی مگ، براساس لیست آگهی شغلی اشاره شده، پروژه در حال تولید Crystal Dynamics یک اثر اکشن ماجراجویی بوده که روی مبارزات تن به تن، باس‌فایت‌ها، تیراندازی به همراه کاورگیری و حتی المان‌‎هایی از مخفی‌کاری تمرکز دارد. همین لیست نیز بیان می‌دارد افراد متقاضی باید به منظور “طراحی مبارزاتی مدرن برای بازی‌های اکشن ماجراجویی” کاملا به وضعیت کنونی صنعت بازی آشنایی داشته باشند و از هر لحاظ به‌روز باشند. به عبارت دیگر به نظر نمی‌رسد Crystal Dynamics برای ساخته خود دست به اختراع مجدد ساختار گیم‌پلی جدیدی بزند و پروژه The Avengers ذاتا یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص با استفاده از مبارزات کلاسیک خواهد بود.

هم‌چنین بخش دیگری از این لیست اشاراتی به گزینه‌های درجه سختی دارد با این حال از آن جایی که بازی به عنوان تجربه‌ای همراه با عناصر و سرویس‌های آنلاین مطرح شده است، احتمالا گزینه‌‌های درجه سختی مذکور، اشاره به مواردی دیگر دارد. در این آگهی شغلی تاکید فراوانی به حضور باس‌‌فایت‌ها در گیم‌پلی بازی The Avengers شده است که البته منطقی هم به نظر می‌رسد. این پروژه تاکنون هیچ گونه زمان انتشار مشخصی نداشته و حتی پلتفرم‌های مقصد آن نیز به صورت رسمی مشخص نشده است. با توجه به حضور Square Enix در نمایشگاه E3 پیش‌رو، انتظار می‌رود در این رویداد شاهد انتشار اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 14 =