اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از Final Fantasy 7 Remake لو رفت

اطلاعاتی جدید از Final Fantasy 7 Remake لو رفت

وی جی مگ: چند روز قبل اطلاعاتی جدید از Final Fantasy 7 Remake در وبسایت Reddit توسط کاربری لو رفت که ظاهرا برای شعبه ال سگوندو کمپانی Square Enix کار می‌کند. این کاربر مدعی شده که منبع او یکی از کارمندان Square Enix Division 1 در ژاپن است.  این پست جزئیات مختلفی در خصوص مکانیک‌های گیم‌پلی، تغییرات داستان و دمو قابل بازی به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدای فرایند تولید این بازی کمپانی Square Enix اعلام کرد این نسخه بازسازی به صورت اپیزودیک عرضه می‌شود. در حالی که خبر انتشار این بازی در بسته‌های کوچک‌تر همانند Life is Strange نگرانی طرفداران را به دنبال داشت اما پست جدید بیان می‌دارد که بازسازی نسخه هفتم Final Fantasy از دو بخش متفاوت تشکیل می‌شود که هر کدام یک تجربه کامل با قیمت 60 دلار خواهند بود. قسمت اول بازی از مرگ شخصیت Aeris آغاز می‌شود. جزئیات جدید از Final Fantasy 7 Remake مدعی می‌شود بازی دارای جهان باز تقریبا بی‌مانند است و بازی در نمایشگاه E3 نیز قابل بازی خواهد بود و به دنبال آن دمویی برای PS4 روی PSN عرضه خواهد شد.

از جمله موارد مذکور در پست جدید لو رفته بدین شرح است که آیتم Materia که به منظور استفاده از جادو در بازی وجود دارد روی تقریبا تمامی اسلحه‌ها نشان داده می‌شود. استفاده از جادو، علاوه‌بر MP از میزان ATB هم مصرف می‌کند. با پیشرفت در بازی نیز میزان این موارد ارتقا پیدا می‌کند. بازی دارای جهان باز بی‌مانندی همراه با مناطق مختلف است. در این اثر جاده‌ها و روش‌هایی برای حمل و نقل وجود دارد. وسایل نقلیه مثل Tiny Bronco دقیقا همانند بازی اصلی عمل می‌کنند با این تفاوت که پلیر می‌تواند در آب با عمق کم نیز حرکت کند.

تلاش فراوانی برای زنده بودن شهر‌ها و مکان‌های بازی صورت گرفته است و هر کدام حس منحصر به فرد خود را منتقل می‌کنند. برای بسیاری از هیولاها و دشمنان بازی طراحی مجدد صورت گرفته اما به طوری که قابل تشخیص باشند. شاهد بازگشت برخی از دشمنان در بازی نیز نخواهیم بود. طراحی شخصیت Tifa با لباس نسخه اصلی صورت گرفته در مقابل چهره او به مانند Advent Children بوده اما کمی تم غربی هم به آن اضافه شده است. اضافه شدن دو شخصیت Yuffie و Vincent برخلاف بازی اصلی دیگر انتخابی نخواهد بود و تغییراتی در آن اعمال شده است. مینی‌گیم‌ها نیز به بازی باز می‌گردند. باید توجه کرد هیچ کدام از این اطلاعات توسط Square Enix مورد تایید رسمی قرار نگرفته و صحت آن در حال حاضر مشخص نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × سه =