اخبار بازی

افزایش سود و درآمد Square Enix در 9 ماه گذشته

کمپانی Square Enix گزارش مالی 9 ماه گذشته خود را منتشر کرد و با توجه به آن مشخص شده که درآمد و سود این شرکت افزایش پیدا کرده است. درآمد این شرکت در 9 ماه گذشته 1.7 میلیارد دلار بوده که نسبت به 1.3 میلیارد دلار همین بازه زمانی در سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سود به دست آمده برای اسکوئر انیکس 151 میلیون دلار بوده که باز هم نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته (120 میلیون دلار) افزایش داشته. آمار منتشر شده نشان از این دارد که درآمد و سود Square Enix به ترتیب 24.4 و 26 درصد ارتقا پیدا کرده.

هرچند اسکوئر انیکس آمار دقیق فروش بازی‌های خود را اعلام نکرده اما مطمئنا عرضه Final Fantasy 15 و Rise of the Tomb Raider (نسخه PS4) در به دست آمدن این آمار نقش به سزایی داشته‌اند. در ماه ژانویه ناشر Final Fantasy 15 اعلام کرده که 6 میلیون نسخه از این بازی در فروشگاه‌ها پخش شده است.

هرچند درآمد بخش تولیدات MMO کمپانی Square Enix نسبت به پارسال عملکرد مناسبی داشته اما با توجه به عرضه نشدن محتوای قابل توجه، در زمینه سود تغییری نداشته. با توجه به روند فعالیت کمپانی ژاپنی و قرارداد جدید آنها برای همکاری با مارول می‌توان انتظار داشت که در سال مالی آینده، وضعیت Square Enix حتی بهتر از گذشته شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =