اخبار بازی

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 1

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 2

Rich Briggs از استدیوی Crystal Dynamics، امروز اعلام کرد که بخش کمپین عنوان Marvel’s Avengers در حدود 30 ساعت گیم پلی خواهد داشت. او همچنین اعلام کرد که اگر قصد داشته باشید این عنوان را بدون فعالیت های جانبی بازی کنید، جیزی حدود 10 تا 12 ساعت گیم پلی را تجربه خواهید کرد.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 3

بنا بر گفته‌های Shuhei Yoshida (رئیس استدیوهای بازی سازی سونی)، داستان عنوان Death Stranding شما را به گریه خواهد انداخت! او گفت که این را از کسانی که بازی را امتحان کرده‌اند، شنیده است. او همچنین گفت که خودش نیز حدود 10 ساعتی از اوایل این عنوان را تجربه کرده است و بعد از بازی کردن حدود 10 ساعته او، هنوز هم این حس به او دست داده بود که بازی تازه درحال شروع شدن است!

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 4

کنسول بعدی سونی برای عرضه در اواخر سال 2020 تایید رسمی شد. این خبر توسط PS Blog منتشر شد و اعلام شد که نام کنسول نیز طبق انتظارات همه PlayStation 5 خواهد بود. کنترلر این کنسول نیز دارای قابلیت های جدیدی همچون adaptive triggers خواهد بود. همچنین تایید شده است که ورژن های اولیه‌ی این کنسول برای برخی از سازندگان، ارسال شده است.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 5

پروفایل رسمی DOOM در توییتر اعلام کرد که عنوان DOOM Eternal با تاخیر مواجه شده است و برای انتشار به مارچ سال 2020 موکول شد. دلیل این امر نیز، پولیش بیشتر بازی و ساخت یک تجربه‌ی کاملتر برای پلیرها اعلام شده است.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 6

تکنولوژی موتورهای حسی دسته های PS5 که جایگزین سیستم حال حاضر (شوک یا لرزش دسته) خواهد شد، توسط عنوان Gran Turismo Sport به سازندگان نشان داده شده است. سازندگانی که ورژن اولیه یا Dev Kit این کنسول را در اختیار دارند، یک پورت از Gran Turismo Sport برای PS5 را نیز دریافت کرده اند که این قابلیت را به نمایش می‌گذارد. همچنین تایید شد که شما می‌توانید بازی ها را در بخش های دلخواه خود بر روی PS5 بازی کنید. مثلا فقط بخش تک نفره را نصب و بازی کنید و یا فقط بخش مولتی پلیر. یا هنگامی که عنوانی را بصورت کامل دانلود کرده اید و بخش داستانی را کامل کرده‌اید، می‌توانید بخش داستانی را از روی سیستم خود حذف کرده و فقط بخش مولتی پلیر را بازی کنید.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 7

استدیوی Bluepoint که وظیفه‌ی ساخت عنوان Shadow of the Colossus HD remake را برعهده داشت، اعلام کرد که درحال ساخت یک عنوان بزرگ، برای PS5 است. همچنین شرکت EA نیز تایید کرد که درحال کار برروی بازی‌هایی برای PS5 هستند.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 8

در خبر دیگری، تایید شد که کنسول PS5 دارای درایو مخصوص اجرای بلو-ری های 4K خواهد بود و فیلم های بلو-ری با کیفیت 4K برروی این سیستم، قابل اجرا هستند. Mark Cerny نیز تایید کرد که این کنسول دارای درایو فیزیکی برای اجرای بازی‌ها بصورت دیسک (Blu-Ray) خواهد بود.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 9

Doom 64 برای عرضه برروی پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One، PC و Nintendo Switch تایید شد. این عنوان ابتدا درسال 1997 برای کنسول Nintendo 64 و توسط Midway Games ساخته شده بود. ورژن جدید بازی قرار است در تاریخ 20 مارچ 2020 برابر با 1 فروردین 99 منتشر شود.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 10

عنوان Call of Duty: Mobile بازهم رکوردها را جابجا کرد. حالا تقریبا بعد از یک هفته از انتشار بازی، این عنوان از مرز 100 میلیون دانلود گذشت! این عنوان شامل دو حالت مولتی پلیر با مودهای همیشگی سری COD و حالت بتل رویال، می‌باشد.

شانزدهم مهر چه در دنیای گیم گذشت؟ 11

سیستم مورد نیاز برای اجرای ورژن PC بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد. اینطور که پیداست این عنوان به مقدار زیادی RAM احتیاج خواهد داشت!

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): FX-6100 or Equivalent
Processor (Intel): i3-3220 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon HD 7750 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 650 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Hard-drive space: 55 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): Ryzen 7 1700 or Equivalent
Processor (Intel): i7-6700K or Equivalent
Memory: 32 GB
Graphics card (AMD): RX Vega 56 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GTX 1070 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Hard-drive space: 55 GB

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =