اخبار بازی

انتشار Final Fantasy 7 Remake تا پیش از سال 2023

انتشار Final Fantasy 7 Remake تا پیش از سال 2023

وی جی مگ: اکثر گیمرها قبول کرده‌اند که به این‌ زودی‌ها خبری از عرضه Final Fantasy 7 Remake نیست اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که حتی Square Enix بازه زمانی دقیقی را برای این کار در نظر نگرفته و تنها تصمیم گرفته که انتشار Final Fantasy 7 Remake را پیش از 2023 انجام دهد که به عنوان سالگرد 35 سالگی این مجموعه شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی یکی از کاربرها صحبت‌های هاماگوچی و نومورا از Square Enix را که در پشت درهای بسته و مراسم 30 سالگی Final Fantasy انجام شده را ترجمه کرده و اطلاعات جالب توجهی را از زمان عرضه Final Fantasy 7 Remake به دست آورده. اولین چیزی که با توجه به صحبت‌های اشاره شده متوجه آن می‌شویم این است که Square Enix از نحوه کار CyberConnect2 روی این بازی راضی نبوده و در حال حاضر فرایند توسعه Final Fantasy 7 Remake را به صورت کاملا داخلی پیش می‌برد.

دیگر نکته‌ای که در میان صحبت‌های هاماگوچی و نومورا توجه‌ها را به خود جلب کرده این است که آنها گفته‌اند قصد عرضه بازسازی قسمت هفتم Final Fantasy را پیش از 35 سالگی این مجموعه در سال 2023 دارند. مسئله‌ای که در این میان جالب توجه است اعتراف هاماگوچی به دیر بودن این تاریخ است. با توجه به این نکته می‌توان انتظار داشت که سال 2023 به عنوان حداکثر زمان مورد نیاز برای توسعه Final Fantasy 7 Remake در نظر گرفته شده و می‌توان انتظار داشت که این بازی مورد انتظار زودتر از این حرف ها وارد بازار شود. انتظارها برای Final Fantasy 7 Remake به قدری بالاست که در تمامی شماره‌های اخیر مجله فامیتسو صدر جدول مورد انتظاترین بازی‌ها از دید کاربرها را به خود اختصاص داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 1 =