اخبار بازی

با پیش خرید Final Fantasy 15 Windows Edition بسته Half-Life را هدیه بگیرید

با پیش خرید Final Fantasy 15 Windows Edition بسته Half-Life را هدیه بگیرید

وی جی مگ: افرادی که قصد پیش خرید Final Fantasy 15 Windows Edition در استیم را دارند بسته Half-Life را به منظور پاداش دریافت خواهند کرد. به‌علاوه هفته آینده دمویی نیز از بازی انتشار خواهد یافت. تمامی مراحل نخست Final Fantasy 15 به همراه بخش آموزشی و کوئست‌های ابتدایی در این دمو روی PC قابل تجربه خواهند بود.

به گزارش وی جی مگ، Final Fantasy 15 Windows Edition در تاریخ 26 فبریه (7 اسفند) از طریق استورهای استیم، Origin و Windows 10 store دردسترس قرار می‌گیرد و پیش خرید بازی از هر یک از این استورها مزایا و آیتم‌های اختصاصی درون بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از این موارد پیش از این و همراه انتشار بنچمارک بازی اعلام شده بود اما اکنون جزییات مربوط به مزایای پیش‌خرید بازی در استیم نیز اعلام شده است.

از تاریخ 22 فبریه تا 1 می، افرادی که Final Fantasy 15 Windows Edition را در استیم پیش‌خرید و یا حتی بدون پیش‌خرید، خریداری نمایند، بسته Half-Life را دریافت خواهند کرد. این بسته شامل لباس شخصیت Gordon Freeman مخصوص شخصیت Noctis، لباس مخصوص HEV، عینک‌ مخصوص دانشمندان و یک Crowbar که نوعی میله به عنوان سلاح و هم‌چنین برای حرکت دادن اجسام در بازی به شمار می‌‎رفت است. این پک Half-Life در بسته الحاقی بخش چندنفره بازی تحت عنوان Comrades نیز دردسترس قرار می‌گیرد.

همچنین با پیش‌خرید بازی به منظور پاداش بسته FF15 Fashion Collection به شما تعلق می‌گیرد که محتوی تی‌شرت‌هایی برای شخصیت Noctis و موارد دیگری درون بازی خواهد بود.

با پیش خرید Final Fantasy 15 Windows Edition بسته Half-Life را هدیه بگیرید

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =