اخبار بازی

برای نصب L.A. Noire روی Nintendo Switch به کارت حافظه جانبی نیاز دارید

برای نصب L.A. Noire روی Nintendo Switch به کارت حافظه جانبی نیاز دارید

L.A. Noire عنوان اکشن کاراگاهی شرکت Rockstar که الهام گرفته از ژانر نوآر است، در تاریخ 14 نوامبر 2017(سه‌شنبه 22 آبان 96) برای کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود. هرچند حجم این بازی برای کنسول مذکور خیلی زیاد به نظر می‌رسد. اگر شما این بازی را به صورت دیجیتالی بخرید، کنسول Nintendo Switch با ظرفیت حافظه تنها 32 GB خود، قادر به ذخیره تمام حجم بازی روی حافظه خود نخواهد بود. با‌توجه به حجم 29 GB عنوان مذکور برای دانلود، پیشنهاد می‌شود از یک کارت حافظه جانبی Micro SD برای نصب این بازی روی کنسول خود استفاده کنید.

این عنوان همیشه بازی بزرگی بوده و روی سایر پلتفرم‌ها نیز نیازمند ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی بوده. ظرفیت ذخیره سازی محدود کنسول Nintendo Switch نیز برای این مورد یک مشکل محسوب می‌شود. دلیل این امر نیز آن است که از 32 گیگابایت حافظه Switch، حجمی معادل 6.2 گیگابایت در اشغال سیستم است.

اگر شما نسخه فیزیکی این بازی را هم بخرید، هم‌چنان نیاز است تا حجم 14 گیگابایت را دانلود کنید که شامل محتویات مهمی از دیتا گیم‌پلی بازی است و بدون آن بازی اجرا نخواهد شد. این اقدامی است از سوی ناشرین به منظور جلوگیری از تولید کارتریج‌هایی با قیمت گران‌تر که حجم ظرفیت بالاتری را شامل می‌شوند. عناوین third-party به مانند L.A. Noire و یا عنوان Doom دارای حجم زیادی هستند و این موضوع باعث به دردسر انداختن گیمرها می‌شود چرا که باید برای تجربه این بازی‌ها، کارت حافظه جانبی Micro SD را نیز خریداری نمایند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − شش =