اخبار بازی

تایید دوباره عرضه Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت

تایید دوباره عرضه Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت

وی جی مگ: برای مدت‌ها بود که هیچ گونه خبری از Final Fantasy 7 Remake به گوش نمی‌رسید تا سرانجام در دومین قسمت از State of Play شاهد نمایش جدیدی از این بازی مورد انتظار بودیم. در حالی که طی این مدت تغییراتی متعددی در جریان ساخت بازی صورت گرفته اما کمپانی سازنده آن یعنی Square Enix پس از نمایش جدید آن باری دیگر تاکید کرد که عرضه Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت مجزا و جداگانه صورت خواهد گرفت.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع در بیانیه رسمی که Square Enix در وبسایت رسمی خود به اشتراک گذاشت مورد اشاره مجدد قرار گرفت. بدین شرح که «به مانند بازی اصلی عرضه Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت جداگانه برای کنسول PS4 صورت خواهد گرفت. بیشتر محتویات و بخش‌های بازی اصلی نیز در حال بازسازی مجدد هستند. اطلاعات بیشتر در ماه ژوئن پیش‌رو منتشر می‌شود. بنابراین منتظر باشید.»

با توجه به این که بیشتر نمایش‌هایی که تاکنون از نسخه بازسازی بازی صورت گرفته از مراحل ابتدایی ساخت پروژه بوده عرضه آن در چند قسمت مجزا هم چندان موضوع دور از انتظار و غافل‌گیرکننده‌ای به شمار نمی‌رود. با این حال هم‌چنان اساسی ترین سوال به زمان انتشار این بازی مربوط می‌شود که تاکنون هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + بیست =