اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: نمایش جدید بازی Shadow of the Tomb Raider در کنفرانس Square Enix

وی جی مگ: چند ماه پیش بود که بازی Shadow of the Tomb Raider از سوی Square Enix به صورت رسمی معرفی شد و متوجه شدیم که هرچند استودیو Crystal Dynamics در توسعه این بازی نقش دارد اما بار اصلی تولید را شعبه مونترال Eidos‌ به دوش می‌کشد. اثری که قرار است برای پلتفرم‌های مختلف شود و شب گذشته در جریان کنفرانس مطبوعاتی Xbox در E3 2018 اولین نمایش گرفته شده از گیم‌پلی را تجربه کرد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از شروع دوباره این مجموعه بازی در نسل گذشته حالا با سومین ماجراجویی دوران جدید لارا کرافت طرف هستیم که قرار است تاریک‌ترین آنها نیز باشد و اینبار قهرمان مجموعه بازی Tomb Raider را در میان افسانه‌های مایاها قرار می‌دهد. هرچند اکثر قابلیت‌هایی که در نمایش جدید بازی Shadow of the Tomb Raider مشاهده کرده‌ایم در قسمت‌های پیشین این مجموعه نیز وجود داشته‌‌اند اما سازندگان آن سعی کرده‌اند تمامی آنها را بهبود داده یا تغییرات اندکی را برای ارتقا این موارد ایجاد کنند.

داستان بازی Shadow of the Tomb Raider ادامه‌ای است برای Rise of the Tomb Raider در این نسل برای پلتفرم‌های مختلف در سال 2015 میلادی منتشر شد. قرار است که بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر سال 2018 (23 شهریور) برای PC، PS4 و Xbox One منتشر شود و اینبار خبری از انحصاری زمانی برای پلتفرم مایکروسافت نیست.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =