اخبار بازی

تکذیب عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake تا پیش از سال 2023

تکذیب عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake تا پیش از سال 2023

وی جی مگ: روز گذشته خبری را پوشش دادیم با این موضوع که عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake تا سال 2023 برنامه‌ریزی شده اما امروز مشخص شده که ترجمه صورت گرفته از صحبت‌های مسئولین Square Enix به درستی انجام نشده و قرار نیست که بازسازی قسمت هفتم مجموعه Final Fantasy همزمان با 35 سالگی این سری عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، در خبر روز گذشته گفته شده بود که صحبت‌هایی از سوی دو تن از سازندگان بازی در پشت درهای بسته مراسم 30 سالگی Final Fantasy به این نکته اشاره داشته که آنها سال 2023 را همزمان با سالگرد 35 سالگی این مجموعه به عنوان آخرین زمان برای عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake در نظر گرفته‌اند. امروز اما بررسی‌های بیشتر نشان داده که صحبت‌های صورت گرفته در اصل شوخی بوده که حتی مسئولین Square Enix درباره طولانی بودن زمان ساخت بازی‌هایشان با یکدیگر انجام داده‌اند.

شاید بزرگ‌ترین نکته منفی این ماجرا برای طرفداران Final Fantasy 7 Remake این باشد که آنها دوباره وارد وضعیتی شدند که از زمان انتشار عنوان مورد علاقه خود خبر ندارند. باید دید Square Enix بالاخره تاریخ عرضه این بازسازی را در E3 2018 اعلام می‌کند یا فعلا باید منتظر اخبار بیشتری از Kingdom Hearts 3 باشیم که در کانون توجه‌ها قرار دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + هجده =