اخبار بازی

خبری از The Elder Scrolls 6 و Starfield در E3 2019 نیست

خبری از The Elder Scrolls 6 و Starfield در E3 2019 نیست

وی جی مگ: کمپانی Bethesda در رویداد PAX East 2019 در شهر بوستون به صورت تمام و کمال حاضر شد و در جریان پنلی که برگزار کردند مشخص شد خبری از The Elder Scrolls 6 و Starfield در E3 2019 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، یک پنل مربوط به عناوین The Elder Scrolls Online، Fallout 76 و Rage 2 و پنل ویژه دیگر به سالگرد 25 سالگی مجموعه بازی Elder Scrolls اختصاص پیدا می‌کرد. در رویداد تاد هاوارد کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی استودیو Bethesda Game Studios تایید کرد شاهد حضور دو بازی The Elder Scrolls 6 و Starfield در E3 2019 نخواهیم بود و برای نمایش این دو بازی بسیار زود است.

با توجه به این موضوع که از عرضه بازی Fallout 76 تنها شش ماه می‌گذرد حداقل تا انتشار Starfield دو سال و حداقل تا عرضه The Elder Scrolls 6 چهار الی پنج سال باقی مانده است. نکته‌ای که پیش از این توسط پیت هاینز نائب رئیس کمپانی Bethesda نیز به آن اشاره شده بود. هم‌چنین طی یک به‌روزرسانیاز سوی تاد هاوارد اعلام شد در هر دو بازی از تکنیک فتوگرامتری استفاده خواهد شد. از این تکنیک پیش از این در Skyrim به منظور اسکن Shirley Curry مادربزرگ 82 ساله‌ای که ساخته Bethesda را تجربه می‌کند استفاده شده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + چهار =